خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا دشوار شد

کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا دشوار شد
یوونتوس کار آسانی برای خرید پل پوگبا در ماه های پیش رو نخواهد داشت.
قرارداد پل پوگبا در تابستان سال آینده با منچستریونایتد به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد شیاطین سرخ چاره ای جز فروش این هافبک فرانسوی در تابستان امسال ندارند. تا پیش از شیوع ویروس کرونا از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد اصلی پل پوگبا نام برده می شد، اما حالا شرایط متفاوت شده و بیانکونری از منابع مالی لازم برای خرید این بازیکن برخوردار نیست.
شبکه رای اسپورت امروز با انتشار این خبر اذعان داشت در حال حاضر یوونتوس تنها می تواند با پیشنهاد معاوضه بازیکن با منچستریونایتد وارد مذاکره شود و پرداخت مبلغ مورد نظر این باشگاه در تابستان امسال برای بیانکونری شدنی نیست.

همچنین رای اسپورت خاطر نشان کرد خود پل پوگبا به جای تجربه ای جدید در لالیگا یا لیگ یک فرانسه و انتقال به تیم هایی چون رئال مادرید یا پاری سن ژرمن، خواهان بازگشت به سری آ است و همین موضوع می تواند برگ برنده یوونتوس برای خرید پل پوگبا باشد. اخباری در مورد احتمال معاوضه پل پوگبا با بازیکنانی چون داگلاس کاستا و میرالیم پیانیچ شنیده شده است. البته در صورت پذیرش پیشنهاد معاوضه از سوی یونایتد، اینتر نیز می تواند وارد این معامله شده و با انتقال مارسلو بروزوویچ به اولدترافورد، برای خرید ستاره فرانسوی یونایتد اقدام کند.

برچسب‌ها: یووه پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

78 اطلاعیه1399/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi