خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

یادداشت وارده/ افشاگری‌های سعادتمند، مصداق تیری در تاریکی!

یادداشت وارده/ افشاگری‌های سعادتمند، مصداق تیری در تاریکی!
خبرگزاری فوتبالی- یک: کارنامه احمد سعادتمند در باشگاه استقلال، به خصوص عملکرد روزهای آخر مدیریتش به دلایلی که با تنش و بحران همراه بود و منجر به از هم گسستگی استقلال در فینال جام حذفی و حذف تلخ آبی ها از آسیا شد در ذهن هواداران استقلال تبدیل به یک کابوس شده است تا جاییکه حالا حتی افشاگریهایش هم جذابیتی برای استقلالی ها ندارد و به نظر می رسد بیشتر مصرف"رپرتاژ"گونه برای آنهایی داشته باشد که در لابه لای این افشاگریها به دنبال سوژه ای جهت تسویه حسابهای شخصی هستند.

دو: سعادتمند دیروز هم در صحبتهایش در رادیو که از منظر خودش جنبه افشاگری داشت به این نکته اشاره کرده بود که حضور احمد مددی در باشگاه استقلال به دستور وزارت ورزش بوده است! از این اکتشاف محیرالعقول سعادتمند هم که بگذریم او حتی با مجری رادیو تهران هم وارد چالش شد و داشت کار به درگیری لفظی می کشید که البته مجری با گفتن جمله بهتر است آرام باشیم ماجرا را جمع و جور کرد.

سه: احمد سعادتمند که از زاویه و فاصله هواداران استقلال با وزارت ورزش باخبر است حالا تلاش می کند تا با طرح مطالبی که تاریخ مصرفش گذشته، علاوه بر اینکه نقش خودش را به عنوان یک افشاگر مخلص به رخ هواداران استقلال بکشاند، همچنان هم در کانون توجه قرار داشته باشد و از یادها محو نشود. ظاهرا آقای سعادتمند فراموش کرده که ورود خودش به مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال هم توسط وزارت ورزش صورت گرفت و به علاوه دیگر اعضای هیات مدیره که پس از تایید وزارت وزش و جوانان وارد مجموعه باشگاه استقلال شده اند. به همین دلیل اتکا به این استدلال که مددی یا هر گزینه ای به صرف معرفی از کانال وزارت ورزش فاقد وجاهت لازم برای مدیرعاملی استقلال است به نوعی نشان می دهد که استدلال سعادتمند درست نیست.

چهار: اگر جناب سعادتمند نیت خیر و جسارت افشاگری و مستقل بودن داشت می توانست همان روزی که احمد مددی را به عنوان معاونت ورزشی خودش منصوب کرد به جای اینکه کنارش بایستد و عکس یادگاری بیاندازد به هواداران اعلام می کرد که من به عنوان مدیرعامل باشگاه می خواهم مستقل باشم و معاونم را خودم انتخاب و منصوب کنم نه اینکه به قصد حفظ صندلی مدیریت تن به خواسته وزارت ورزش بدهد و حالا با تاخیر چند ماهه حرفهایی مطرح کند که گفتن آن در شرایط کنونی کمکی به حل مشکلات باشگاه استقلال نمی کند و بیشتر به قصد تسویه حساب با هیات مدیره و وزارت ورزش است که برکنارش کردند! همانطور هم که در بالا نوشته شد سایر افرادی که در تمام این سالها وارد لایه های مختلف مدیریتی باشگاه استقلال شده اند به نوعی یا از فیلتر وزارت ورزش گذشته اند و یا بعضا توسط آن وزارتخانه به کار مدیریتی در استقلال مشغول شده اند که یکی از نمونه های بارز آن هم معاون اسبق باشگاه استقلال در دوران مدیریت افشارزاده و افتخاری است که در برهه ای به عنوان معاون ورزشی باشگاه در استقلال فعالیت می کرد اما به طور مستقیم و مستقل منصوب مدیرعامل نبود و از طرف امیررضا خادم به کادر مدیریتی باشگاه متصل شده بود!

پنج: ختم کلام اینکه در حال حاضر و تا زمانی که باشگاه استقلال تحت تملک وزارت ورزش است هر گونه عزل و نصب در این باشگاه توسط وزارت ورزش طبیعی به نظر می رسد. احمد سعادتمند هم خودش جزیی از یک پازل بوده که در مقطعی به قصد مدیرعاملی استقلال وارد هیات مدیره شد و از دست شخص وزیر حکم گرفت و با علم به اینکه وزیر به عنوان رئیس مجمع باشگاه حق دخالت در بسیاری امور را دارد پذیرفت که در باشگاه استقلال مشغول بکار شود. حال اگر انتصاب یا معرفی شدن یک نفر توسط وزیر تا این حد ملاک مردود بودن آن شخص نزد افکار عمومی است پس بهتر است کل اعضای محترم هیات مدیره هم استعفا دهند چون همگی توسط وزیر منصوب شده اند!

یادداشت از امید صادقی/ روزنامه نگار حوزه فوتبال

برچسب‌ها: استقلال احمد سعادتمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi