خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

بررسی ادعاهای عجیب سعادتمند درباره پرونده استراماچونی

بررسی ادعاهای عجیب سعادتمند درباره پرونده استراماچونی
خبرگزاری فوتبالی- هنوز چند روز از بسته شدن پرونده وینفرد شفر نگذشته که حکم فیفا درباره شکایت استراماچونی از استقلال صادر شد!

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان حکم فیفا درباره پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال صادر شد و آبی‌ها به پرداخت غرامت یک میلیون و سیصدهزار یورویی محکوم شدند.

در ادامه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به در دست داشتن مستنداتی، مدیران تیم تصمیم دارند پرونده را به CAS برده تا بتوانند مبلغ غرامت را کاهش دهند. اما در این میان بد نیست مروری بر آخرین مصاحبه احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال داشته باشیم. وی در آن گفت‌و‌گوی تلویزیونی ادعاهای عجیبی مطرح کرده بود که برای هر کدام راحت می شود مثال نقص آورد.

احمد سعادتمند که دو هفته پیش در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما حضور پیدا کرده بود درباره پرونده شکایت استراماچونی ادعاهایی کرد که در نوع خودش عجیب بود. اولین ادعا این بود که که در قرارداد آندره‌آ استراماچونی بندی وجود دارد که طبق آن باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت مبلغ قرارداد دوسال، باید ماهی ۱۰ هزار دلار هم جداگانه به عنوان روزشمار به او پرداخت کند! بندی که حتی اگر هم در قرارداد باشد، در متن رای فیفا چنین چیزی مشاهده نمی شود.

نکته اصلی درباره انتهای بند مدنظر این است که احمد سعادتمند مدعی شده بود در انتهای این بند، ذکر شده که باشگاه استقلال فقط ۷ روز فرصت دارد تا کل این مبلغ را پرداخت کند و در واقع عملا فرصت اعتراض به دادگاه عالی ورزش (CAS) را ندارد! در حالیکه این ادعای تاریخی سعادتمند هم عجیب اندر عجیب است چرا که همه احکامی که از فیفا می آیند مهلت تجدیدنظرخواهی و یا اعتراض به دادگاه عالی ورزش دارند. استقلال اول باید نزدیک به 7000 دلار پول بدهد تا متن رای را ببیند و بعد از طریق وکلایش برای اعتراض به دادگاه کاس اقدام کند.

حتی در ادامه و در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا در بند موردنظر ذکر شده که باشگاه استقلال نمی تواند به CAS شکایت کند؟ که آقای سعادتمند هم تایید کرده که چنین موردی در بند ذکر شده وجود دارد! اما شاهد هستیم که با اعلام باشگاه استقلال و همینطور طبق اظهارنظر حجت نظری عضو هیات مدیره این باشگاه، تصمیم بر آن است که پرونده با تمامی مستندات موجود به دادگاه عالی ورزش ارسال شود.

معلوم نیست چرا سعادتمند چنین چیزی مطرح کرده؟ آیا از مناسبات حقوقی با خبر نبوده یا اینکه صرفا برای اینکه دل هواداران و مدیران استقلال را خالی کند چنین ماجرایی را مطرح کرده است!

به عملکرد احمد سعادتمند انتقادات زیادی وارد شده و وی این روزها در صفحه اینستاگرام خود فعال شده و به سرعت پاسخ منتقدانش را می دهد. از علت سفر بدموقع به ایتالیا و وعده گرفتن تخفیف و به حاشیه بردن تیم در آستانه فینال جام حذفی تا قول هایی که برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی به هواداران استقلال داده بود و حضور الکس نوری به عنوان سرمربی استقلال اما هیچ کدام عملی نشد. البته که سعادتمند مدعی شده عوامل بیرونی باعث منتفی شدن بازگشت استراماچونی و حضور الکس نوری در استقلال شده اند و وی به تنهایی برای بازگرداندن اون تلاش کرده است اما به هر صورت وعده های وی اجرا نشد و در نهایت با انتشار بیانیه شدید اللحنی در کانال باشگاه، تصمیم بر قطع همکاری با او گرفته شد. در هر حال سوالات زیادی از احمد سعادتمند وجود دارد اما او یکی از مدیران استقلال است که برای هر سوالی، پاسخی مخصوص به خودش را دارد!

برچسب‌ها: استقلال استراماچونی احمد سعادتمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi