خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه‌های آتی تیم

فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه‌های آتی تیم
خبرگزاری فوتبالی- فدراسیون فوتبال برای برنامه‌ریزی جهت برپایی اردوهای آتی تیم ملی منتظر اعلام برنامه هفته‌های آینده لیگ برتر از سوی سازمان لیگ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان با برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین و پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم به پایان رسید و کادر فنی به دنبال برنامه‌ریزی برای اردوهای بعدی تا فیفادی ماه مارس (اسفند و فروردین) است.

لژیونرهای تیم ملی در سارایوو و استانبول از تیم ملی جدا شده و به کشورهای مقصد خود بازگشتند. تنها شجاع خلیل‌زاده که در قطر بازی می‌کند همراه با تیم ملی به تهران بازگشت تا به دوحه برود و بازیکنان داخلی نیز به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود اضافه شدند.

در حال حاضر، دراگان اسکوچیچ قصد دارد تا فیفادی بعدی که تیم ملی دو بازی رسمی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 خواهد داشت، اردوهایی را با بازیکنان داخلی برپا کند تا به شناخت بهتری از بازیکنانش برسد. از همین رو فدراسیون فوتبال در انتظار اعلام برنامه هفته‌های آتی لیگ از سوی سازمان لیگ است تا در فرصت مناسب، این اردوها را برنامه‌ریزی کند.

برچسب‌ها: ایران سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

110 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi