خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

گزارش روز؛ تیم منتخب لاماسیایی‌های جدا شده

گزارش روز؛ تیم منتخب لاماسیایی‌های جدا شده
خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا ستاره‌های زیادی را در آکادمی خود پرورش داده که هم اکنون در دیگر تیم‌ها بازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، لاماسیا یکی از برترین آکادمی‌های دنیای فوتبال است که تعداد زیادی ستاره به فوتبال معرفی کرده. برخی در تیم بارسلونا درخشیده‌اند و برخی هم در دیگر تیم‌ها. رسانه وان فوتبال به همین دلیل یک تیم ۱۱ نفره از برترین بازیکنان ساخته شده توسط لاماسیا تشکیل داده که هم اکنون در تیم بارسلونا عضویت ندارند.

دروازه
بهترین گزینه برای این پست آندره اونانا، دروازه‌بان فعلی تیم آژاکس است. کسی که مورد تحسین ون درسار قرار گرفته که درباره او گفته: او از زمانی که ۱۸ سال داشت به آژاکس آمد و پیشرفت کرد. واکنش‌های او فوق‌العاده است.

خط دفاعی
در سمت راست خط دفاعی می‌توان هکتور بیرین، مدافع راست فعلی تیم آرسنال را قرار داد که هیچ‌گاه در تیم بزرگسالان بارسلونا بازی نکرد. اریک گارسیا و بارترا گزینه‌های حضور در خط دفاعی بارسلونا هستند. بارترا هیچ‌گاه در بارسا موفق نبود و از این تیم جدا شد. اریک گارسیا اما آن‌قدر درخشان بازی کرده که خود بارسایی‌ها می‌خواهند به هر نحوی شده او را بخرند. در سمت چپ هم می‌توان به الکس گریمالدو اشاره کرد. مدافع چپ فوق‌العاده تیم بنفیکا که سال ۲۰۱۶ از بارسلونا جدا شد.

خط هافبک
مهم ترین گزینه برای خط هافبک تیاگو آلکانتارا است. کسی که به همراه بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شده اما حالا یبه عنوان یک سوپراستار به لیورپول پیوسته. اوریل رومئو شاید برای بسیاری نامی آشنا نباشد اما او هم اکنون در تیم ساوتهمپتون یک بازیکن موفق است. او سال ۲۰۱۱ بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرده بود.
این تیم بر حسب سیستم ۱-۳-۲-۴ تشکیل شده و به همین دلیل ۲ وینگر به نام‌های آداما ترائوره (سمت راست) و مارک کوکورلا (سمت چپ) و یک هافبک پشت مهاجم به نام دنی اولمو در آن حضور دارند. ترائوره در ولورهمپتون به یک ستاره تبدیل شده، دنی اولمو حالا یک بازیکن مهم در لایپزیش است و کوکورلا هم که کار خود را به عنوان یک مدافع چپ آغاز کرد هم اکنون در ختافه بازی می‌کند.

خط حمله
مائورو ایکاردی بهترین مهاجم نوکی است که بارسلونا را ترک کرده و به موفقیت رسیده. او سال ۲۰۱۱ از بارسلونا به سمپدوریا رفت اما درخشش اصلی او در اینتر رخ داد که در ۲۱۹ بازی توانست برای آبی و مشکی‌ها ۱۲۴ گل به ثمر برساند. او حالا در پاریسن ژرمن بازی می‌کند.

غایبین
بسیاری از بازیکنان مانند منیر الحدادی، رافینیا، تیو و ... هم می‌توانستند در این تیم حضور داشته باشند اما به اندازه دیگر بازیکنان ستاره نشدند.

برچسب‌ها: بارسلونا لاماسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

97 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi