خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

تهدید به قتل ستاره اوکراین و خانواده‌اش

تهدید به قتل ستاره اوکراین و خانواده‌اش
الکساندر زینچنکو ستاره منچسترسیتی و ملی‌پوش اوکراینی می‌گوید بعد از اشتباهی که در دیدار آلمان- اوکراین داشته و منجر به دریافت گل توسط اوکراین شده است، خودش و خانواده اش با تهدید به قتل مواجه شده اند.
زینچنکو در بازی آلمان و اوکراین که روز شنبه انجام شد با انجام یک اشتباه توپ را در مقابل لئون گورتزکا از دست داد تا لروی سانه بازیکن آلمان دروازه تیمش را باز کند. تا آن لحظه اوکراین 1-0 از آلمان جلو بود ولی این گل سانه که روی اشتباه زینچنکو به ثمر رسید روند را به سود آلمان تغییر داد تا اوکراین 3-1 شکست خورده و امیدهایش برای حذف نشدن از گروه بسیار کمرنگ شود.
زینچنکو اما در اینستاگرام مدعی شد به دلیل این اشتباه با تهدید مرگ روبرو شده. او در این باره گفت: " بعد از خواندن همه لجن پراکنی‌هایی که بعد از بازی با آلمان علیه من و خانواده ام انجام شده به این نتیجه رسیدم که در چه دنیای بدی زندگی می کنیم و چه مردمانی هستیم. متاسفانه یا خوشبختانه سطح انتظار از یک فوتبالیست به حدی رسیده که کسی حق ندارد در زمین فوتبال اشتباه بکند".
ستاره اوکراینی منچسترسیتی در ادامه گفت: " تکرار می کنم به خاطر از دست دادن توپ در زمین فوتبال من و خانواده ام به مرگ تهدید شده ایم".

برچسب‌ها: منچستر سیتی اوکراین الکساندر زینچنکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

145 Sopel30t (ح)1399/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi