خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

نگرانی بارسلونا از ابتلای گریزمان و لنگله به ویروس کرونا

نگرانی بارسلونا از ابتلای گریزمان و لنگله به ویروس کرونا
خبرگزاری فوتبالی، پس از مثبت شدن تست کرونای ویسام بن یدر، حالا باشگاه بارسلونا نگران ابتلای آنتوان گریزمان و کلمنت لنگله به این ویروس در اردوی تیم ملی فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم موناکو هیچ علائمی از ابتلا به ویروس کرونا نداشت و به همین دلیل در جریان شکست 0 - 2 فرانسه در برابر فنلاند در دیدار چهارشنبه شب نیز در ترکیب این تیم به میدان رفت. بن یدر در ترکیب ثابت فرانسه قرار داشت و لنگله نیز در میدان حاضر بود اما در نیمه دوم از زمین بازی بیرون آمده و جایش را به آنتوان گریزمان داد. واران نیز در دقیقه 82 از روی نیمکت وارد زمین شود. بن یدر پنج شنبه صبح با تست مثبت کرونا روبرو شد و در تمرین عصر روز گذشته در کنار سایر هم تیمی‌های خود حاضر نشد. گریزمان بازیکنی کلیدی برای دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، است اما او تصمیم گرفت در برابر فنلاند تنها چند دقیقه به این بازیکن بازی بدهد تا برای دیدار پرتغال و سوئد در لیگ ملت‌های اروپا آماده و سرحال باشد. فرانسه جمعه صبح بدون بن یدر به سمت لیسبون پرواز کرد. بازیکن سابق سویا اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرده و در حال حاضر در قرنطینه خانگی قرار دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا گریزمان لنگله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

179 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi