خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

فقط بازیکنان رم از حضور در بازی های ملی نوامبر منع شده اند

فقط بازیکنان رم از حضور در بازی های ملی نوامبر منع شده اند
بازی های ملی ماه نوامبر از این هفته آغاز می شود و باشگاه ها باید بازیکنان خود را در اختیار تیم های ملی قرار بدهند. پیش از این گزارش شد بازیکنان 7 باشگاه ایتالیایی به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در بازی های ملی منع شده اند اما اکنون شرایط متفاوت شده است.

به نقل از اسکای؛ ابتدا گفته شد که مقامات محلی، مجوز خروج بازیکنان تیم های رم، جنوا، پارما، لاتزیو، ساسولو، اینتر و فیورنتینا را برای حضور در اردوهای ملی صادر نمی کنند. این موضوع، واکنش سایر باشگاه ها و برخی از تیم های ملی را به همراه داشت. 15 ملی پوش ایتالیایی از این 7 باشگاه هستند و عدم حضور آنها در بازی های ملی ماه نوامبر، آتزوری را با مشکل روبرو می کرد. در نهایت مقامات محلی اجازه دادند بازیکنان جنوا، پارما، ساسولو، اینتر و فیورنتینا با هواپیمای شخصی به اردوی تیم های ملی خود ملحق شوند. به عنوان مثال روملو لوکاکو دیشب به جمع بازیکنان تیم ملی بلژیک اضافه شد.

شرایط در پایتخت ایتالیا متفاوت است. بازیکنان لاتزیو منتظر چراغ سبز مقامات محلی هستند تا راهی تیم های ملی شوند. طبق آخرین تست گرفته شده از بازیکنان بیانکوچلستی، همه نمونه ها منفی بود. در این میان فقط بازیکنان رم مجوز خروج دریافت نمی کنند. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در اردوی جالوروسی و ابتلای 7 بازیکن این تیم به ویروس کرونا، بازیکنان رم در بازی های ملی ماه نوامبر شرکت نمی کنند.

برچسب‌ها: آاس رم کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 Jordan Veretout1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi