خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

مدیاست: قرارداد میلان با متئو لوواتو ستاره 20 ساله ورونا

مدیاست: قرارداد میلان با متئو لوواتو ستاره 20 ساله ورونا
بر اساس گفته های کلودیو رایموندی از اسپورت مدیاست، رویکرد میلان در مارکت زمستانی بستگی به آن دارد که آنها توانایی فتح اسکودتو را خواهند داشت یا خیر.

اگر پس از اتفاقاتی که از همین حالا تا 23 دسامبر رخ خواهد داد، میلان به این باور برسد که آنها می توانند یک رقیب جدی برای فتح اسکودتو باشد، سپس سرمایه گذاری در بخش دفاعی انجام خواهد شد.

به این دلیل که لئو دوئارته هرگز ثبات نداشته، متئو موساکیو قراردادش تمدید نخواهد شد و احتمالا میلان را در تابستان آینده به صورت آزاد ترک خواهد کرد و آلسیو رومانیولی نیز از نظر جسمی به دور از شرایط آمادگی می باشد.

رایموندی بر این باور است “محتمل ترین انتقال” امضای قرارداد با متئو لوواتو است و گفت و گو ها با هلاس ورونا به خوبی در جریان می باشد. به نظر نمی رسد هلاس ورونا با پیشنهاد 15 میلیون یورویی موافقت کند اما اگر میلان خود را در موقعیت کسب قهرمانی ببیند، می توانیم انتظار یک تلاش از سوی مالکیت میلان را داشته باشیم.

همچنین اگر فرصت آن فراهم شود، یک هافبک دیگر خریداری خواهد شد تا به بن ناصر و فرانک کسیه اجازه ی استراحت داده شود.

برچسب‌ها: ورونا آث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 Ababil United (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi