خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

3 جانشین احتمالی راموس در صورت جدایی کاپیتان

3 جانشین احتمالی راموس در صورت جدایی کاپیتان
قرارداد سرخیو راموس با رئال هنوز تمدید نشده و او از ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود.

به گزارش "ورزش سه"، مشخص نیست که بالاخره بین رئال مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد توافق خواهد شد یا خیر و همچنان احتمال جدایی کاپیتان وجود دارد.

سرخیو راموس از 4 ژانویه آزاد است تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. هنوز پیشرفتی در مذاکرات تمدید او با رئال حاصل نشده و هر احتمالی در مورد او را می توان متصور بود.

طبق ادعای اسپورت، سران رئال در صورت جدایی راموس روی 3 بازیکن نظر مثبت دارند.

اولی پائو تورس مدافع ملی پوش 23 ساله ویارئال است؛ دومی اریک گارسیا مدافع کاتالان منچسترسیتی که سخت مورد توجه بارسا نیز قرار دارد و سومی دیوید آلابا. هر دو اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارند و نماینده های رئال مترصد فرصت هستند تا با انها وارد مذاکره شوند.

علاقه رئال به اریک گارسیای 19 ساله در نوع خود جالب است. گارسیا محصول آکادمی لاماسیاست و بارسا تابستان امسال تلاش زیادی برای بازگرداندن او داشت ولی منچسترسیتی حاضر نشد مبلغ واگذاری او را کاهش دهد. گارسیا نیز در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و اگر پیشنهاد رئال جدی باشد، بین دو راهی بزرگی قرار خواهد گرفت.

به این دو باید دیوید آلابا را هم اضافه کرد. مدافع اتریشی بایرن تا پایان فصل قرارداد دارد و مذاکرات تمدید او نیز متوقف شده است. مشکل بزرگ در راه جذب آلابا دستمزد بالای این بازیکن است. مشکلی که در مورد تورس و گارسیا وجود ندارد.

برچسب‌ها: رئال راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi