خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

کاسمیرو: راموس رهبر رئال مادرید است

کاسمیرو: راموس رهبر رئال مادرید است
کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو راموس، مدافع پرافتخار و متعصب رئال مادرید در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای ماندن او در برنابئو برای فصول بعد انجام نشده است. کاسمیرو مدعی شد سرخیو راموس رخبر رختکن رئال مادرید بوده و او از حضور در کنار چنین بازیکنی در این سالها احساس خوشایندی دارد.

کاسمرو گفت: "سرخیو راموس در رختکن و زمین یک رهبر است. خوشحالم که در همه این سالها کنار او بازی کرده ام و راموس نام خود را در تاریخ باشکاه حک می کند. راموس هرگز تسلیم نمی شود و همیشه می خواهد مبارزه کرده و برنده شود. او تیم را به جلو سوق می دهد و برای ما یک رهبر و الگو است.

اهمیت نقش هافبک دفاعی در فوتبال مدرن؟ من همیشه معتقدم یک بازیکن در هر سن و سالی می تواند هر روز چیزی جدید ولو کوچک و جزئی یاد بگیرد. نقش هافبک دفاعی در گذشته به خصوص در برزیل کاملا معمول بود. ما بازیکنان زیادی مانند مائورو سیلوا، گیلبرتو سیلوا و دونگا داشتیم و ما در برزیل معتقد بودیم چنین بازیکنانی از حضور در نقش شماره پنج راحت هستند. این روند اگرچه دیگر متوقف شد، اما اکنون دوباره در حال بازگشت به گذشته هستیم، زیرا سیستم ها تغییر کرده اند.

امروزه ما به ترکیب های قدیمی برگشته ایم، روش هایی که مدافعان کناری رفت و آمد داشتند و در این موقعیت هافبک دفاعی نقش مهمی در این امر داشته، او تعادل را فراهم کرده و باید مراقب سایر بازیکنان باشد و خلاهای موجود را پر کند. هافبک دفاعی مرکز خط میانی بوده و برای هر تیمی ضروری است."

برچسب‌ها: رئال راموس کاسمیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

118 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi