خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

درخواست عجیب یک هوادار منچستریونایتد: جرارد جانشین سولشر شود

درخواست عجیب یک هوادار منچستریونایتد: جرارد جانشین سولشر شود
خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد هفته عجیبی داشته است. شیاطین سرخ در دو بازی اروپایی خود درخشان بوده اند و توانستند لایپزیش و پاریسن ژرمن را شکست بدهند اما در لیگ انگلیس عملکرد ضعیفی داشته اند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در مقابل آرسنال مغلوب شد تا همچنان هواداران منچستر یونایتد در مورد سولشر سرمربی نروژی خود مردد باشند. تصمیم مربی نروژی در مورد استفاده از خط هافبک لوزی شکل با انتقادهایی مواجه شده است هر چند که شیاطین سرخ با همین سبک توانستند لایپزیش را گلباران کنند. حالا سوال بزرگ هواداران یونایتد این است که آیا سولشر می تواند به ثبات برسد و ثابت کند که گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است؟

برت یکی از هواداران منچستریونایتد اما در مصاحبه با تاک اسپورت نظر عجیبی داد و خواستار حضور استیون جرارد اسطوره تیم رقیب یعنی لیورپول گزینه مناسبی برای هدایت تیمشان است. وی اظهار داشت:"حاضرم دست به هر کاری بزنم تا جرارد جانشین سولشر شود. پول حرف اول را می زند. جرارد هویت مشخصی از نظر بازی دارد و می داند که تیمش چطور بازی کند. او می تواند به بازیکنانش انگیزه بدهد و نیازی به تفکر بیش از حد ندارد."

البته الکس کروک دیگر هوادار منچستریونایتد در نظری واقع بینانه دار گفت:" دو نکته وجود دارد. اول از همه این که به نظرم هیچ راهی وجود ندارد تا جرارد هدایت لیورپول را به عهده بگیرد و آن سمت را از آن خود کند و دیگر این که بعید می دانم که هواداران زیادی از منچستریونایتد از او در اولدترافورد استقبال کنند. به هیچ وجه چنین باوری ندارم."

جرارد به عنوان سرمربی تیم رنجرز اسکاتلند عملکرد خوبی داشته است و هیچ بعید نیست که این مربی 40 ساله به زودی راهی لیگ انگلیس شود. اما خیلی بعید است که جرارد به لیورپول خیانت کند و هدایت تیم رقیب را به عهده بگیرد.

برچسب‌ها: جرارد منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

157 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi