خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

موراتا مزد درخشش در یوونتوس را گرفت : دعوت به تیم ملی

موراتا مزد درخشش در یوونتوس را گرفت : دعوت به تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آلوارو موراتا فصل گذشته کار را به عنوان مهاجم اصلی اتلتیکومادرید آغاز کرد اما رفته رفته به یک نیمکت نشین تحت نظر دیگه دیگو سیمئونه تبدیل شد و همین موضوع باعث شد که توسط سرمربی لاروخا یعنی لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت نشود.
مهاجم اسپانیایی اما در نقل و انتقالات تابستانی و با اصرار سرمربی جدید یوونتوس یعنی آندره‌آ پیرلو به یوونتوس پیوست تا یک بار دیگر به تیمی که تا به اینجا بهترین دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده بود، بازگشته باشد.
حالا به نظر می‌رسد که آلوارو موراتا در یوونتوس دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است. او تا به اینجای فصل در سری آ آمار دو گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز چهار بار برای بیانکونری گلزنی کرده است.
مهاجم 28 ساله یوونتوس حالا مزد درخشش خود در این تیم را گرفته است چرا که لحظاتی پیش رو لیست تیم ملی اسپانیا منتشر شد که نام آلوارو موراتا نیز در آن دیده می شود.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi