خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

اختلاف هازارد با لیونل مسی در فیفا 21 چقدر است؟

اختلاف هازارد با لیونل مسی در فیفا 21 چقدر است؟
خبرگزاری فوتبالی - ادن هازارد که روی پوستر فیفا 20 قرار گرفته بود اکنون افت شدیدی در فیفا 21 داشته است و فاصله زیادی با لیونل مسی پیدا کرده است. در واقع علاوه بر اینکه هازارد در واقعیت نتوانست در لالیگا رقیبی برای مسی شود، در بازی ویدیویی فیفا هم نتوانست این نقش را ایفا کند! هازارد با عملکرد ضعیفی که در رئال مادرید داشت در بازی فیفا 21 افتی محسوس داشته و به رده‌ی 22ام بازیکنان سقوط کرده است، او که روی کاور نسخه‌ی قبلی این بازی یعنی فیفا 20 قرار گرفته بود، اکنون امتیاز 88 را در این بازی دارد، او در فیفا 20 امتیاز 91 را داشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان 2019 ادن هازارد را از چلسی جذب کرد تا او را جایگزین کریستیانو رونالدو کند و این بازیکن در لالیگا با مسی به رقابت بپردازد. رئال مادرید شماره 7 خود را به ادن هازارد داد اما این بازیکن در مادرید تبدیل به یک ناکام بزرگ شد. هازارد از زمان حضورش در رئال تنها دو گل به ثمر رسانده است و به شدت چهره‌ی ضعیفی از خود نشان داده. بازیکن بلژیکی مدت زیادی را در مصدومیت سپری کرده است.

لیونل مسی در فیفا 20 امتیاز 94 را داشت و در فیفا 21 امتیاز 93 را دارد. در واقع هازارد در فیفا 20 تنها 3 امتیاز کمتر از مسی داشت اما در فیفا 21 این اختلاف به 5 رسیده است.

برچسب‌ها: بارسلونا ادن هازارد لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

209 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi