خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

گزارش روز/ مددی و نوروزی گزینه های نهایی مدیرعاملی استقلال

گزارش روز/ مددی و نوروزی گزینه های نهایی مدیرعاملی استقلال
خبرگزاری فوتبالی- انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه های هواداران و مجموعه استقلال است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش احمد سعادتمند بعد از عملکرد ضعیفش در پست مدیرعاملی، توسط اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سمتش برکنار شد و بعد از سعادتمند احمد مددی معاون ورزشی باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شد و در حال حاضر در سکان هدایت استقلال در دست او قرار دارد.

بعد از جدایی سعادتمند از استقلال اعضای هیات مدیره باشگاه نقش پررنگی در اداره باشگاه استقلال ایفا کردند و مددی کمتر در دید بوده است. مهدی عبدیان مسئول امور نقل و انتقالات باشگاه شد، حجت نظری سخنگوی باشگاه و اسماعیل خلیل زاده به عنوان مسئول پرداخت بدهی های سنگین باشگاه و انتقال پول به حساب طلبکاران بین المللی فعالیتش را آغاز کرد و حالا مدعی است که همه بدهی ها را برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات استقلال پرداخته است. تنها مهدی زبده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است که حالا و در روزهایی که استقلال مدیرعامل ندارد فعالیت مجازی نمی کند و یا کنار خرید های جدید باشگاه نمی ایستد و کلا خبری از او نیست. البته اوضاع در استقلال آنقدر خراب هست که سکوت زبده به چشم نمی آید. سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلال، گهگاه با انتشار پست هایی در صفحه شخصی اش یا در مصاحبه با رسانه ها به اندازه کافی موج ایجاد می کند. او با حضور در یک سایت و گفت و گوی ویدیویی، چهارشنبه شب به برنامه ورزشگاه شبکه 5 رفت و تا توانست در آستانه شروع لیگ برتر، حاشیه ساخت.

چیزی که مشخص است این است که استقلال باید در مدیریت پوست اندازی کند و وزارت ورزش هم به دنبال همین ماجراست. اینکه یک مدیر بتواند در این بحران با برنامه های کوتاه مدت و حتی میان مدت و بلند مدت اقتصادی، زیرساختها را اصلاح کند و البته طوری عمل کند که استقلال بتواند نفس بکشد. استقلال در آستانه خصوصی سازی باید به روزهای بعد از خصوصی سازی امیدوار باشد اما باید در استقلال موارد امیدوارکننده وجود داشته باشد وگرنه که بعد از خصوصی سازی هم آش همان آش است و کاسه همان کاسه.

در زوهای اخیر اخباری مبنی بر گزینه شدن احمد مددی سرپرست فعلی باشگاه استقلال، پندار توفیقی معاون اسبق باشگاه استقلال و مهدی نورزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال برای پست مدیرعاملی استقلال مطرح شده است. البته یکی دو نام دیگر هم مطرح شده که در نهایت رد شده اند اما سوال مهم این است که اگر انتخاب نهایی وزارت ورزش و مجمع توفیق لازم را نداشته باشد تکلیف استقلال چه خواهد شد. وزارت ورزش و مجمع باشگاه پرسپولیس در حالیکه اسمی از جعفر سمیعی برای مدیرعاملی پرسپولیس در میان نبود، او را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند و حالا اصلا بعید نیست گزینه مدیرعاملی استقلال شخصی غیر از مددی، توفیقی یا نوروزی باشد.

شنیده های خبرگزاری فوتبالی حاکی از آن است که وزارت ورزش نام توفیقی را از میان گزینه های موجود خارج کرده و انتخاب او را به نوعی بازگشت به عقب دانسته اند. وزارت ورزش در جریان قرارداد یک میلیون و دویست دلاری استقلال با شفر، از عملکرد افتخاری وتوفیقی به شدت ناراضی بوده است.

شنیده می شود مددی و نوروزی هنوز برای مدیرعاملی استقلال شانس دارند و مدیران وزارت ورزش از آنها برنامه خواسته اند البته بعد از برکناری سعادتمند در مورد نورزی صحبت هایی به میان آمد که او یکی از گزینه های مدیران وزارت ورزش برای تصدی پست سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه استقلال است اما موجی منفی علیه معاون اقتصادی وقت باشگاه ایجاد شد و در نهایت مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شد.

در مورد مددی هم شنیده می شود او شانس زیادی برای مدیرعاملی استقلال دارد اما سوال مهم این است که آیا مددی می تواند مشکلات مالی استقلال را سر و سامان بدهد؟ آیا مددی که سالها در باشگاه سایپا به عنوان معاون و سخنگو فعالیت کرده است در بحث اقتصادی توانایی دارد و می تواند نقشه راهی برای استقلال ترسیم کند که استقلال به درآمدزایی کند؟ این درحالی است که شنیده شده نوروزی در روزهایی که سعادتمند مدیرعامل استقلال بود، باعث و بانی کمک های مالی ویژه ای به استقلال شد و البته از نظر اقتصادی هم تجربیاتی دارد که طبق ادعا و برنامه های خودش برای استقلال قصد درآمدزایی کلان دارد. باید دید در نهایت کدام گزینه مدیرعامل استقلال می شود و آیا استقلال پیش از شروع لیگ مدیرعامل را بالای سر تیمش می بیند یا اینکه با سرپرستی مددی وارد مسابقات می شود؟

برچسب‌ها: استقلال احمد مددی مهدی عبدیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi