خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

مددی: مرحوم یزدانی خرم پدر ورزش ایران بود

مددی: مرحوم یزدانی خرم پدر ورزش ایران بود
به گزارش مستر90، احمد مددی پس از حضور در مراسم تشییع محمدرضا یزدانی‌ خرم در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این مرحوم بیان کرد: خدا ایشان را رحمت کند. ایشان چهره ماندگار ورزش ایران بودند و نباید ایشان را در دو فدراسیون والیبال و کشتی خلاصه کنیم. ایشان به نوعی پدر ورزش ایران بودند و خدمات ایشان کاملا مشخص است و ما امروز در فراغ ایشان ناراحت هستیم و انشاالله با حضرت زهرا (س) محشور شود و ما را هم مورد شفاعت خودش قرار بدهد.

مددی در پاسخ به این سوال که چه چیزی مرحوم یزدانی خرم را از بقیه روسای فدراسیون متمایز می‌کرد، عنوان کرد: اخلاق. اخلاق نقطه رجحان و برتری این مرحوم مغفور بود که همیشه در کردار و منش و روش مدیریتی ایشان اخلاق جاری بود.

مدیرعامل سابق استقلال در واکنش به اینکه برخی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را نتیجه کم کاری های او می‌دانند گفت: من در این فرصت صحبتی ندارم و انشاالله به موقع صحبت خواهم کرد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِسـتقلال احمد مددی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 Sporties_fa@1400/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi