خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

هازارد در چمپیونزلیگ؛ چه آمار ناامیدکننده‌ای

هازارد در چمپیونزلیگ؛ چه آمار ناامیدکننده‌ای
ادن هازارد یک ستاره بزرگ در دنیای فوتبال است ولی او در لیگ قهرمانان هنوز نتوانسته ارزش هایش را نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد پس از چند هفته مصدومیت بالاخره در بازی با گلادباخ توانست 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کند و نمایش خوبی هم داشت. او برابر اوئسکا از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت و یک گل تماشایی نیز به ثمر رساند تا نشان دهد در حال بازگشت به روزهای خوبش است.

ستاره گران قیمت بلژیکی امشب نیز از ابتدا در ترکیب رئال برابر اینتر قرار خواهد گرفت تا شاید پس از سه سال بار دیگر در لیگ قهرمانان گلزنی کند. آخرین بازی او در لیگ قهرمانان به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی در ماه آگوست بر می گردد و کیلومترها از فرم خوبش به دور بود.

هازارد نوامبر 2019 در بازی برگشت برابر پی اس جی بود که با خطای توماس مونیه به شدت مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند تا خاطره ای تلخ برایش به یادگار بماند. هازارد پیش از رئال همراه چلسی بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده بود و جالب اینکه از آخرین گل او در این رقابت ها سه سال می گذرد.

زمانی که هدایت چلسی برعهده آنتونیو کونته بود(سرمربی کنونی ایننر)، هازارد توانست یکی از 4 گل چلسی را در زمین قره باغ به ثمر برساند. از 22 نوامبر 2017 تاکنون هازارد نتوانسته در لیگ قهرمانان گلزنی کند. 1439 روز گذشته و هازارد امشب این فرصت را دارد تا یک بار دیگر طعم گلزنی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. آمار هازارد در لیگ قهرمانان 51 بازی و تنها هشت گل است که برای بازیکنی در اندازه های او آماری کاملا ناامیدکننده است.

برچسب‌ها: هازارد رئال مادرید چمپیونزلیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi