خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

فونسکا: فقدان بازیکنی چون پدرو را در ترکیب رم حس می کردیم

فونسکا: فقدان بازیکنی چون پدرو را در ترکیب رم حس می کردیم
پس از برتری 5-0 آاس رم مقابل کلوژ در لیگ اروپا، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت.

پائولو فونسکا در مصاحبه با اسکای گفت:

نشانه های مثبت زیادی در بازی رم مشاهده کردم و البته که کلین شیت همیشه مهم است. اینطور به نظر می رسید که برد امشب به آسانی حاصل شد اما فراموش نکنید که کلوژ تیم بسیار خوبی است. آنها سه فصل پیاپی است که قهرمان رومانی می شوند و اخیرا در لیگ اروپا نتایج خوبی کسب کرده اند. شروع قدرتمندی داشتیم و برای همین تصور می کنید که برد، آسان به دست آمد.
بورخا مایورال؟ قبلا گفته بودم که او جوان است و به فرصت نیاز دارد. مایورال می تواند به خوبی در کنار پدرو و مخیتاریان بازی کند. بسیار خوشحالم که مایورال 2 گل زد چون حالا اعتماد به نفس او افزایش می یابد.
پدرو در 9 بازی برای رم موفق به ثبت 4 گل و 2 پاس گل شده است. فونسکا در مورد وینگر جدید تیمش افزود:

پدرو یک حرفه ای تمام عیار است. پدرو بازیکنی است که فقدان او را در ترکیب خود حس می کردیم چون مثل بقیه نیست. واقعا به تیم کمک می کند و باعث می شود حملات رم با سرعت و شدت بیشتری انجام شود.
رم اکنون با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کند و به همین دلیل فرقی نمی کند که چه بازیکنی در زمین است؛ مهم رویکرد و نگرش تیم است.
توماسو میلانزه؟ او شایسته این لحظه بود. چون از نتیجه اطمینان داشتیم، فرصت شد به این بازیکن 18 ساله بازی بدهیم. او در تیم آکادمی بسیار خوب عمل کرده است و امشب پاس گل پنجم را برای پدرو مهیا کرد.

برچسب‌ها: آاس رم پدرو پائولو فونسکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 Jordan Veretout1399/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi