خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

دیگو سیمئونه: به مسی فکر نمی کنیم

دیگو سیمئونه: به مسی فکر نمی کنیم
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتکومادرید علاقه ای به صحبت در مورد لیونل مسی نشان نداد.

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی در تابستان امسال علنا به جدایی از بارسلونا ابراز تمایل کرده و تا آستانه درهای خروجی نیز پیش رفت. به نظر می رسد همه چیز در موورد جدایی او قطعی شده و منچسترسیتی تیم بعدی او خواهد بود. اما در نهایت لیونل مسی مدعی شد علاقه ای به درگیری حقوقی با باشگاه ندارد و یک فصل دیگر نیز در نوکمپ خواهد ماند.
اما دیگر ستاره بارسلونا یعنی لوییس سوارز همان ابتدا در لیست فروش رونالد کومان قرار گرفته و از این تیم جدا شده. اتلتیکومادرید موفق شد سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا را جذب کند و حالا امروز دیگو سیمئونه در پاسخ به سوالات در مورد احتمال خرید لیونل مسی مدعی شد فکر او مشغول بازیکنان فعلی و بازی های پیش روی اتلتیکومادرید است.

دیگو سیمئونه گفت: “ آنچه شما در مورد احتمال انتقال لیونل مسی به اتلتیکومادرید می گویید بسیار خوب است ، اما ما به بازی های پیش رو بازیکنانی که در کنار تیم حضور دارند فکر می کنیم و این مسائل دغدغه ما نیست. بازیکنان ما مشتاق موفقیت بوده و می خواهند رشد کنند، آنچه اهمیت دارد واقعیت های درون زمین است.”

برچسب‌ها: سیمئونه مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi