خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

بارسلونا و یوونتوس در جدال برای شکار پوگبای جدید

بارسلونا و یوونتوس در جدال برای شکار پوگبای جدید
هرچند این روزها سوژه داغ رسانه ها اتفاقات ال کلاسیکو و نیز بازی های حساس امروز و فردای چمپیونزلیگ است ولی در بارسلونا از حالا به فکر انتقالات زمستانی 2021 هستند.بارسا فردا در روز دوم لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس خواهد رفت و جالب اینکه این دو باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی نیز رقیب یکدیگر خواهند بود.

هر دو باشگاه بزرگ اروپایی روی پدیده 18 ساله آژاکس تمرکز کرده اند. ستاره ای که از او به عنوان پل پوگبای جدید نام برده می شود.

صحبت از رایان گراونبرخ است. بازیکن 18 ساله و 1.9 متری آژاکس که چه به لحاظ فیزیکی و چه سبک بازی به پوگبا شباهت دارد و می تواند پس از فرانکی دی یونگ و سرجینیو دست، سومین بازیکن آژاکس باشد که طی یک سال راهی بارسا می شود. او توصیه رونالد کومان به تیم مدیریت ورزشی باشگاه است اما بارسا رقیبی چون یوونتوس را پیش رو می بیند.
همچون پل پوگبا مدیر برنامه های گراونبرخ نیز مینو رایولاست و این کار جذب او را مشکل تر می کند. ایجنتی که در مذاکرات سخت گیری های خاص خود را دارد. رقم احتمالی انتقال او بین 20 تا 25 میلیون یورو تخمین زده می شود که برای یک بازیکن 18 ساله کمی بالاست ولی در بارسلونا بر این عقیده اند که ارزش پرداخت این رقم را دارد.

برچسب‌ها: آژاکس یوونتوس بارسلونا رایان گراونبرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

142 داروغه جهنم1399/08/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi