خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

پای بارتومئو از گلوی مسی برداشته شد

پای بارتومئو از گلوی مسی برداشته شد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شروع ضعیف بارسلونا در فصل جدید و افول واضح لیونل مسی، هواداران این تیم را به شدت ناراحت و ناامید کرده بود اما برد دیشب این تیم در زمین یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، یک بار دیگر امید را به اردوی کاتالانی ها بازگرداند.
بارسا که در ابتدای هفته و با ارائه نمایشی پر انتقاد 3-1 به رئال مادرید باخته بود، در شرایطی به مصاف یووه رفت که دوشنبه، ماریو بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا و دشمن شماره یک لیونل مسی، از سمت خود استعفا داده بود. استعفایی که احتمالا انگیزه بارسایی ها را دو چندان کرده بود و این تیم توانست از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.
مسی هم که طی بازی های اخیر اصلا نمایش خوبی از خود ارائه نداده بود، احتمالا با انگیزه ای بیشتر به دلیل کنار رفتن بارتومئو پا به زمین گذاشت و توانست نمایش خوبی از خود نشان دهد و یک گل و یک پاس گل را هم به نام خود ثبت کرد.

برچسب‌ها: لالیگا اسپانیا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi