خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

در رختکن بارسلونا حرف از قهرمانی در اروپا است

در رختکن بارسلونا حرف از قهرمانی در اروپا است
آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا مدعی شد هدف آنها در فصل جاری فتح لیگ قهرمانان است.

بارسلونا در سال های اخیر در دیدارهایی عجیب و در حالی که در دور رفت پیروزی های پر گلی به دست آورده بود، برابر رم و لیورپول مغلوب شده و با لیگ قهرمانان وداع کرده است. آرتورو ویدال اذعان داشت برای موفقیت در این رقابت ها باید بارسلونا از نظر فیزیکی تبدیل به تیمی قدرتمند شود. وی همچنین در مورد آموخته های خود از آنتونیو کونته و پپ گواردیولا صحبت کرد.

آرتورو ویدال گفت: "تیمی که از نظر بدنی قوی تر باشد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. وجود بازیکنان با استعداد باعث می شود شما قهرمان کشور خود شوید، اما شرایط فیزیکی قوی به شما کمک می کند تا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شوید. بارسلونا باید فاتح تمامی جام ها شود، اما ما در رختکن در مورد موفقیت در لیگ قهرمانان صحبت می کنیم. فکر می کنم امسال می توانیم این کار را انجام دهیم. من در بهترین تیم جهان بازی می کنم و می خواهم قهرمان شوم.

شایعات کار کردن با کونته و انتقال به اینتر؟ حضور کونته برای رشد من ضروری بود. کونته در دوران ورزشی خود کمی شبیه من بود و او به من هم دفاع کردن و هم بازی هجومی را آموخت. پپ گواردیولا نیز چیزهای زیادی به من در مورد نگرش به فوتبال، آموزش و این موضوع که پاس ها همیشه باید ساده و سریع باشند، یاد داد."

برچسب‌ها: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا ویدال لالیگا اسپانیا شیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

136 بارسلونای انزلی1398/08/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi