خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,784

موفقیت آبی‌ها، مطالبه‌ی هواداران

موفقیت آبی‌ها، مطالبه‌ی هواداران
حرف و حدیث‌های اطراف باشگاه استقلال آنقدر زیاد و نگران کننده است که حال و حوصله‌ای برای هواداران باقی نگذاشته است. نقش آفرینی افرادی که هیچ مسئولیت قانونی و رسمی در استقلال ندارند نه تنها نگران کننده است بلکه حتی به نوعی بهانه‌ای شده تا مدیران باشگاه که قانونا عهده‌دار مسئولیت اداره‌ی استقلال می‌باشند از پاسخ‌گویی به هواداران فرار کنند و همین افرادی را مقصر جلوه دهند که به قصد کمک و خدمت به استقلال نزدیک شده‌اند، و این یعنی همان چیزی که در سال‌های اخیر به کرات در استقلال رخ داده تا مقصر اصلی اتفاقات ناخوشایند استقلال قصر در برود.

اما و اگر های کمک های مالی به استقلال

کمک افراد علاقمند و عاشق به آبی‌پوشان هرگز اتفاق بدی نیست بلکه بسیار ارزشمند هم است اما لازم است که این موضوع در بستری شفاف و روشن باشد، تا مشخص شود که چرا فردی یا افرادی می‌آیند و بالغ بر چهل میلیارد تومان در شرایط فعلی اقتصادی کشور به استقلال کمک می‌کنند؟

اگر این کمک بلاعوض است و پیآمد بدی در آینده برای استقلال ندارد بسیار قابل توجه و قابل تحسین است ولی اگر قرار است این پول به عنوان قرض به استقلال تعلق گیرد و یا خدای ناکرده دوباره مشکلاتی که کمک های عبدالرضا موسوی به استقلال ایجاد کرد نباید از آن به سادگی عبور شود، حتی اگر قرار است با بدهکار کردن استقلال در بورس به موفقیت برسند و سهمی از استقلال و مالکیت آن را تصاحب کنند باید کاملاً به صورت شفاف بیان شود.

پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات

اعضای هیئت مدیره باید برای شبهات و سوالاتی که در ذهن هواداران استقلال وجود دارد و یا به وجود آورده می‌شود پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشند، دلیل همه‌ی اتفاقاتی که در استقلال می‌افتد و موجبات نگرانی هواداران و دوستداران استقلال را به وجود می‌آورد مشخص باشد چون سرنوشت استقلال چیزی نیست به وجه‌‌المعامله‌ی آقایان و نااهلانی قرار گیرد که برای نابودی استقلال نقشه می‌کشند و در صدد تصاحب استقلال می‌باشند.

موفقیت استقلال، انتظار هواداران

در سالی که ترکیب اصلی تیم تا حدود زیادی حفظ شده و علاوه بر این موضوع بازیکنان خوبی هم به استقلال اضافه شده‌اند نباید روند کار به سمتی حرکت کند که زحمات کشیده شده برای این کار و موفقیت تیم تحت‌الشعاع قرار گیرد، اگر پنجره‌ی نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان به موقع باز شود و منابع مالی مناسب و قوی هم برای ادامه‌ی فصل در نظر گرفته شود می‌توان امیدوار بود که هواداران استقلال فصلی خوب و عالی از استقلال مقتدر و قوی نظاره‌گر باشند.

به همین دلیل لازم است که تمامی مراحل کار و فعالیت های حوزه‌ی مدیریت باشگاه استقلال در بستری قانونی، مدون و ثبت شده پیگیری شود، اطمینان لازم به محمود فکری داده شود که در اواسط فصل اتفاقی نخواهد افتاد که ترکیب تیم دچار تغییر و چالش شود تا ایشان و همکارانش با فراغ بال برنامه ریزی لازم را برای موفقیت استقلال در نظر بگیرند. هم‌چنان که اشاره کردیم در نظر گرفتن منابع مالی مناسب و قوی از همین ابتدای راه می‌تواند قسمت اعظمی از دغدغه‌های تیم را پوشش دهد.‌

تقسیم وظایف و انتخاب مدیر عامل

تقسیم وظایف بین اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه در صورت انتخاب مدیر عامل و دوری از موازی کاری و تداخل فعالیت‌ها هم موضوع مهمی است و نباید از نظر دور داشته شود. نکته‌ی مهم بعدی انتخاب مدیر عامل است، انتظار می‌رود اعضای هئیت مدیره‌ و رئیس مجمع باشگاه برای این پست مهم و خطیر فردی انتخاب کنند که با سرمربی و اعضای هئیت مدیره‌ هماهنگی و هارمونی داشته باشد، نه آنکه هر روز یک قصه‌ی جدید آغاز شود و مقدمات به حاشیه رفتن تیم مانند سال‌های اخیر فراهم شود.

همه‌ی آن‌چه بیان شد تکرار مکررات است اما چاره‌ای نیست چون بی توجهی و سهل انگاری در مورد همین موضوعات بعضاً ساده می‌تواند اساس و بنیان یک باشگاه را زیر و رو کند که چه بسا در سال‌های اخیر بارها در استقلال روی داده است. با زبانی ساده می‌گوییم که پذیرش مسئولیت در استقلال تنها یک پرستیژ مدیریتی نیست بلکه حق‌الناسی آشکار و معلوم است که خواست و اراده‌ی میلیون‌ها نفر به آن وابسته است و اتفاقا تنها خواسته و مطالبه‌ی هواداران استقلال موفقیت و سربلندی آبی‌پوشان است و لاغیر.

برچسب‌ها: استقلال تهران هواداران استقلال قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 Juventusfc1399/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi