خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,790

نمره‌ی عالی برای هواداران استقلال برابر لوکوموتیو

نمره‌ی عالی برای هواداران استقلال برابر لوکوموتیو
استقبال نزدیک به 45 هزار نفر از دیدار استقلال برابر لوکوموتیو در روزهای پایانی سال اتفاقی امیدوار کننده برای آبی ها بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال برابر لوکوموتیو زیر بارش باران و در روزهای پایانی سال با استقبال نزدیک به 45 هزار هوادار استقلال برگزار شد که این موضوع قطعا برای آبی ها اتفاقی مثبت در روزهای پایانی سال است.
با توجه به اینکه همواره در روزهای پایانی سال با توجه به مشغله مردم استقبال از مسابقات کاهش می یابد و بارش طولانی مدت باران در شهر تهران که از ساعاتی پیش از شروع مسابقه آغاز شد و تا نیمه شب نیز ادامه داشت، انتظار می رفت که این دیدار با استقبال کمتری مواجه شود اما هواداران استقلال در روزهایی که به گفته منصوریان استقلال در سه جبهه در حال جنگ است، به خوبی از تیم خود حمایت کردند و در نهایت زیر باران در کنار منصوریان، رحمتی، حیدری و همه بازیکنان جوان و جذاب این تیم جشن پایان سال را با بردی قاطع و دلچسب برگزار کردند تا هوادارانی که نتوانستند در آخرین دیدار سال 95 خود را به آزادی برسانند، از غیبت در ورزشگاه بیش از گذشته ناراحت باشند.

هواداران استقلال در لیگ شانزدهم هر چند روزهای تلخ و پرنوسانی را سپری کردند اما اتفاقات در 2 ماه پایانی سال برای آنها به بهترین شکل رقم خورد تا سال 95 برای آنها با امیدواری به آینده تیم و مربی جوانشان به پایان رسد.

حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به اندازه ای قابل توجه بود که حتی سایت AFC نیز به این موضوع بعد از پایان بازی اشاره کرد و از حضور هواداران استقلال در دیدار خانگی تجلیل کرده است.

برچسب‌ها: استقلال تهران ورزشگاه آزادی هواداران استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

255 Fc Night Stars1395/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi