خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

نگرانی بزرگ رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

نگرانی بزرگ رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو
پرافتخارترین تیم اروپا در حالی اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا فصل جدید مقابل شاختار را انجام داد که تیم اوکراینی به دلیل برخی مشکلات چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت اما باز هم رئال مادرید در کمال ناباوری با نتیجه 3-2 شکست خورد تا شاگردان زین الدین زیدان در فاصله چند روز دومین باخت پیاپی خود را متحمل شده باشند.
خط دفاعی رئال مادرید در دیدار شب گذشته اما عملکرد بسیار فاجعه باری از خود ارائه داد و بازیکنان شاختار هر گاه که اراده می‌کردند با دروازه این تیم تک به تک می‌شدند. در واقع به نظر می‌رسد که غیبت سرخیو راموس باعث شده بود که خط دفاعی لوس بلانکوس با چنین تزلزل عجیبی روبرو شود.
در همین رابطه و در حالی که گفته می‌شد به احتمال قریب به یقین سرخیو راموس برای تقابل با ال کلاسیکو مشکلی نخواهد داشت اما تمرین امروز رئال باعث یک نگرانی بزرگ برای هواداران این تیم شده است؛ جایی که کاپیتان کهکشانی ها در فاصله دو روز مانده به دیدار حساس ال کلاسیکو به شکل انفرادی تمرین کرد تا حضورش مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

برچسب‌ها: سرخیو راموس رئال مادرید زیدان زین الدین زیدان ال کلاسیکو الکلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

182 Groove Street1399/08/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi