خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

رئال 2 - 3 شاختار؛ فاجعه دفاعی در آستانه ال کلاسیکو!

رئال 2 - 3 شاختار؛ فاجعه دفاعی در آستانه ال کلاسیکو!
رئال مادرید در شبی که در نیمه اول نمایش افتضاحی خصوصا در خط دفاعی داشت و سه بار دروازه خود را باز شده دید، در نهایت تنها موفق به جبران دو گل شد و در اولین هفته لیگ قهرمانان و در آستانه دیدار مقابل بارسلونا در خانه برابر شاختار شکست خورد. شاختار در دقیقه 28 به گل اول دست یافت. کورینکو از سمت چپ حرکت کرده و در نهایت در شرایطی دشوار توپ را به تته رساند تا او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه 33 شاختار به گل دوم هم دست یافت. تته از سمت راست صاحب فرصت شد، اما این تیبو کورتوا بود که ضربه او را مهار کرد و در ریباند رافائل واران به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاختار 0-2 از حریف پیش افتد. باورکردنی نبود، اما شاختار در دقیقه 41 به گل سوم هم دست یافت. تته با یک پاس پشت پای تماشایی مانور سولومون را در مقابل دروازه رئال مادرید صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه ای دقیق گل سوم را به ثمر رساند تا شاختار با برتری 0-3 راهی رختکن شود. ئال مادرید از همان ابتدای نیمه دوم در صدد جبران برآمد و خیلی زود به گل اول دست یافت. لوکا مودریچ پشت محوطه با حرکتی زیبا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و غیرقابل مهار به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. در دقیقه 60 وینیسیوس جونیور ثانیه ای بعد از ورود به میدان و با بهره گیری از پاس اشتباه مدافع شاختار وارد محوطه شده و با یک ضربه فنی و زمینی اختلاف را به حداقل رساند. در اوقات اضافی بود که رئال مادرید به گل تساوی دست یافت و ین گل نیز آفساید اعلام شد. کرنر هوشمندانه این تیم با ضربه زمینی فدریکو والورده همراه بود، اما وینیسیوس جلوی دید دروازه بان را گرفته بود و در نهایت رئال مادرید در خانه با نتیجه 2-3 مغلوب شاختار شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید شاختار دونتسک زیدان سرخیو راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

103 سردار دلها 831399/08/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi