خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

ستاره آلمانی بایرن؛ یک قدم تا بازگشت

ستاره آلمانی بایرن؛ یک قدم تا بازگشت
در همان اوایل بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که لروی سانه، ستاره آلمانی و جوان منچسترسیتی در نهایت با بایرن مونیخ به توافق رسیده و دوباره به بوندسلیگا بازگشت. علیرغم شروعی امیدوارکننده، این بازیکن اخیرا دچار مصدومیت شده و بازی حساس فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید را از دست داد.
اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد لروی سانه در آستانه بازگشت به ترکیب بایرن است. حالا لروی سانه امیدوار است که بتواند روز شنبه و در دبیدار بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت در رقابت های بوندسلیگا به ترکیب اصلی این تیم بازگردد. لروی سانه دیگر مشکلی در زانوی خود احساس نمی کند و امروز و در شرایطی که دیگر بازیکنان بایرن تعطیل بودند، تمرینات اختصاصی را ادامه داده است. لروی سانه امروز یک جلسه 50 دقیقه ای را با توپ و بدون هیچ مشکلی به پایان رساند، اما شرایط برای حضور او در بازی فردا شب مقابل اتلتیکومادرید مهیا نبود و هانسی فلیک نیز نام این بازیکن را در فهرست باواریایی ها قرار نداد.
لروی سانه فصل آخر حضور در منچسترسیتی را به علت پارگی رباط صلیبی از دست داد و همچنان نگرانی هایی در مورد سلامت این بازیکن در بین کادر فنی بایرن مونیخ وجود دارد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Sopel30t (ح)1399/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi