خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

استقلال؛ نقطه سرخط

استقلال؛ نقطه سرخط
هواداران استقلال، پارسال و امسال از استادیوم تا ساختمان باشگاه، وزارت و مجلس، بارها اعتراض کردند و از شعارهای ملایم تا تند، خواسته‌های‌شان را به زبان آوردند. اما هیچ کدام از مطالبات‌شان تحقق پیدا نکرد. دیگر تداوم اعتراض را بی فایده می‌دانند و منتظر آغاز فصلند.

قول احمد مددی برای ستاره سوم، چقدر منطبق با واقعیت است؟ بار کمرشکن بدهی ارزی و ریالی، پنجره بسته، سریال فسخ‌ها، حضور کمرنگ در پنجره پاییزی، همچنین انتخابات فنی که بازگشت به دهه ۸۰ است تا حرکت به آینده.

فکری در اولین تمرین به زیبایی گفت: «خط قرمز من احترام به باشگاه، بزرگ‌ترها، پیشکسوتان، هواداران و حریف است. نیامده‌ایم که بی احترامی کنیم». همزمان لمپن امنیتی به نام افشار لفظی با پخش زنده اینستاگرامی از محل تمرین و در حالیکه بازیکنان صدایش را می‌شنوند، به فرهاد مجیدی ناسزا می‌گوید.

آیا فکری خط قرمزش را اعمال می‌کند؟ پسر افشار لفظی در نخستین تمرین با سرمربی جدید، در جمع نفرات اصلی حاضر شده! پدرش هم با دوربین، نفس‌کش می‌طلبید. لوکیشنی شبیه فیلم کره‌ای parasite که اسکار ۲۰۲۰ را گرفت. مددی برای خوشایند وزیر گفت مشکلی با فعالیت همزمان پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و سرپرست استقلال ندارد.

وزیر و مددی نمی‌دانند سرپرستی استقلال، مسئولیتی ۲۴ ساعته است. سرمربیگری تیم ملی جوانان هم وظیفه‌ای سنگین و تمام وقت در قبال جوانان مستعد سراسر کشور که لایق پوشیدن این پیراهنند.

جالب اینکه در ویدیوی ورزش سه، مظلومی تنهایی با گذر از باجه ضد عفونی پا به ساختمان گذاشت. اما در ویدیوی فارس نیوز، او را بیرون از ساختمان می‌بینیم که فکری و مرفاوی را لابلای دود اسپند و گوسفند قربانی، همراهی می‌کند.

مامور مهار وریا با جدایی از تیم ملی جوانان به سایت فدراسیون گفته: «استقلال به کمکم نیاز داشت». سنجش این ادعا را به کوران لیگ می‌سپاریم.

وحید فاضلی تاکتیسین جوان فوتبال ایران، دستیار اول فکری و طراح مدل بازی نساجی بود. فکری می‌خواست او را با خودش به استقلال بیاورد اما فاضلی سرمربیگری نساجی را ترجیح داد. نمی‌دانیم در جایگاه سرمربی چگونه ظاهر خواهد شد اما در مقام دستیار، سهم ارزنده‌ای در نتایج نساجی داشت.

مدیر فنی کسی است که شخصیتی کاریزماتیک دارد و با اقبال گسترده هواداران مواجه است؛ یا این که مجهز به دانش فنی متناسب با زمانه است و می‌تواند کمک حال تیم باشد. نصرالله عبداللهی ۷۰ ساله بسیار قابل احترام است اما هیچ کدام از این دو خصیصه را ندارد. مددی، عمو نصی را به عنوان مدیر فنی معرفی کرده در حالی که مرفاوی می‌گوید مدیر فنی منم. طبیعتاً او گزینه مناسب‌تری است اما بهتر بود باشگاه اعلام می‌کرد.

وزیر ورزش در دور تسلسلی که ساخت، هرگز راه حلی به ذهنش نرسید مگر جابجایی مدیرعاملانی که قرینه همدیگر بودند. سلطانی‌فر به وقت بروز هر بحران برای استقلال، به نشست تکراری با تعدادی از پیشکسوتان بسنده می‌کرد. دولت ناکام او هشت ماه دیگر رفتنی است. استقلال خواهد ماند و تپه مشکلاتی که این دولت بی اراده برای باشگاه‌ها بجا گذاشت.

برچسب‌ها: فکری استقلال مظلومی مددی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

118 Juventusfc1399/07/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi