خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

چراغ سبز جدید دورتموند برای فروش جیدون سانچو

چراغ سبز جدید دورتموند برای فروش جیدون سانچو
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند می گوید که در فوتبال کنونی نمی توان روی هیچ بازیکنی برچسب غیر قابل فروش قرار داد.
به گزارش "ورزش سه"، تقریبا در تمام طول تابستان باشگاه منچستریونایتد تلاش زیادی برای جذب جیدون سانچو انجام داد اما نهایتا آنها با مبلغ درخواستی باشگاه دورتموند برای فروش این ستاره انگلیسی موافقت نکردند تا این انتقال منتفی شود.

با وجود منتفی شدن انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۱ اما هنوز هم شایعاتی درباره احتمال پیوستن این بازیکن به جمع شیاطین سرخ در پنجره های نقل و انتقالاتی بعدی به گوش می رسد؛ موضوعی که حالا یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند به آن چراغ سبز نشان داده است.

واتسکه در این باره گفت: "فکر می کنم که منچستریونایتد اوضاع را درست ارزیابی نکرد. ما تمایل بیشتری به مصالحه داشتیم. موضع ما کاملا روشن بود و همین شیوه و روش را در تابستان بعدی نیز ادامه خواهیم داد. در این صنعت شما هرگز نمی توانید بگویید که یک بازیکن غیر قابل فروش است.

من در بهار و تابستان بارها شنیدم که جدایی سانچو قطعی شده اما حالا او هنوز اینجا حضور دارد اما ما با او توافق کردیم."

برچسب‌ها: منچستر یونایتد سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

77 LΘνεરΘɴ1399/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi