خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

آخرین پیشنهاد هنگفت یونایتد هم رد شد!

آخرین پیشنهاد هنگفت یونایتد هم رد شد!
به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان جیدون سانچو در یک سال اخیر باعث ابراز علاقه منچستریونایتد و تلاش آنها برای جذب این بازیکن شده بود، اما به نظر می رسد پدیده انگلیسی در دورتموند خواهد ماند و باشگاه آلمانی حتی ارقام هنگفت یونایتد برای جذب جیدون سانچو را نیز رد کرده است.

اسکای اسپورتس ساعتی قبل مدعی شد یونایتد برای خرید جیدون سانچو حتی حاضر شده ۱۰۰ میلیون یورو شامل ۸۰ میلیون پول نقد و ۲۰ میلیون بندهای پاداش نیز پرداخت کند، اما دورتموند تمایلی به پذیرش این رقم نیز نشان نداده و به نظر می رسد حداقل یک فصل دیگر شاهد ماندن جیدون سانچو در جمع زنبورها خواهیم بود.

بدین ترتیب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا تبدیل به هدف اول شیاطین سرخ شده است. امشب نشریه آ.اس فاش کرد نام دمبله در لیست فروش بارسا قرار گرفته و یونایتد می تواند با پرداخت رقمی در حدود ۶۰ میلیون یورو این بازیکن را جذب کند. یونایتد قصد داشت با خرید جیدون سانچو خط حمله ای تمام انگلیسی با حضور این بازیکن و ستاره های دیگری چون مارکوس راشفورد و دنیل جیمز تشکیل دهد، اما این اتفاق حداقل امسال رخ نخواهد داد.

برچسب‌ها: سانچو منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 LΘνεરΘɴ1399/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi