خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

حمایت گواردیولا از ستاره پرتغالی منچسترسیتی

حمایت گواردیولا از ستاره پرتغالی منچسترسیتی
برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی در فصل 2019-2020 نسبت به استاندارد همیشگی خود سطح پایین تری داشت اما پپ گواردیولا سرمربی سیتی با حمایت از او می‌گوید شک ندارد سیلوا در این فصل به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و کمک کار سیتیزن‌ها خواهد بود.
برناردو سیلوا روز چهارشنبه در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل سوئد که با پیروزی 3-0 پرتغالی‌ها به پایان رسید یکی از گلهای تیمش را زد. پپ گواردیولا حالا در آستانه دیدار امروز منچسترسیتی مقابل آرسنال از ستاره پرتغالی حمایت کرده و گفت منتظر درخشش او است.
گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت: " برناردو فصل گذشته در مقطعی مصدوم شد و دیگر نتوانست مثل یک فصل قبل از آن بدرخشد ولی از این اتفاقها در فوتبال می افتد. ولی اگر یک فوتبالیست باشد که من نسبت به توان او به عنوان فوتبالیست کوچکترین شکی نداشته باشم آن یک نفر کسی نیست جز برناردو".
سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " برناردو کسی است که در فصلی که ما چهار جام بدست آوردیم یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و در لیگ ملتهای یوفای آن سال هم بهترین بازیکن پرتغال بود. من شک ندارم او در این فصل به روزهای اوجش برخواهد گشت".

برچسب‌ها: پپ گواردیولا منچستر سیتی برناردو سیلوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 Sopel30t (ح)1399/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi