خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رسمی؛ ماریو گوتزه به پی اس وی آیندهوون پیوست !

رسمی؛ ماریو گوتزه به پی اس وی آیندهوون پیوست !
باشگاه هلندی پی اس وی آیندهوون اعلام کرد که ماریو گوتزه، ستاره سابق بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت.
این ملی پوش سابق آلمانی که با اتمام قراردادش با دورتموند در پایان فصل قبل از دورتموند جدا شده بود، به عنوان بازیکن آزاد به آیندهوون پیوست.
او به سایت رسمی باشگاه آیندهوون گفت:" من در این تابستان پیشنهادهای زیادی داشتم اما من آدمی هستم که روی حسّم تصمیم گیری می کنم. احساس کردم که برای یک چالش کاملا متفاوت آماده هستم و مطمئنم که این تغییر بسیار راحتی برای من خواهد بود."
گوتزه که در باشگاه دورتموند به شهرت رسید، بین سال های 2013 تا 2016 برای بایرن مونیخ بازی کرد و سپس به باشگاه قبلی اش برگشت. اما نتوانست در یکی دو سال اخیر بازی های زیادی برای زردها انجام بدهد و در نهایت از این باشگاه جدا شد. او یکی از ارکان های اصلی آلمان در جام جهانی 2014 بود و گل قهرمانی این تیم در دیدار فینال مقابل آرژانتین را به ثمر رساند.

برچسب‌ها: دورتموند ماریو گوتزه آیندهوون آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

240 هلنـد1399/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi