خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

میلان از جذب ستاره آلمنی پشیمان شد

میلان از جذب ستاره آلمنی پشیمان شد
به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل کاملا ناموفق در بایرن مونیخ بود که ماریو گوتزه در تابستان سال 2016 از جمع باواریایی‌ها جدا شد و به دورتموند بازگشت تا شاید دوباره در تیم سابق خود احیا شود.
زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 در بازگشت دوباره به دورتموند هم نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و حالا بعد از سه فصل دوباره در نقل و انتقالات پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد چرا که اخیراً باشگاه آلمانی به شکل رسمی این موضوع را تایید کرد.
با وجود علاقه ای که سویا به جذب ماریو گوتزه نشان داده اما بسیاری معتقد هستند که آینده این ستاره آلمانی در سری آ رقم خواهد خورد. از طرفی گفته می شود که دو باشگاه رم و فیورنتینا نیز به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند.
حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده دیگر تیم ایتالیایی یعنی میلان که اخیراً صحبت‌هایی در رابطه با علاقه آنها به جذب ماریو گوتزه منتشر شده بود، از خرید این بازیکن پشیمان شده و دیگر برنامه‌ای برای جذب ستاره آلمانی ندارد.

برچسب‌ها: آلمان ماریو گوتزه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

99 کریس رونـالدو1399/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi