خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

شاهکار جدید ! اگر 8 میلیارد پرداخت نشود ، خداحافظ آسیا

شاهکار جدید ! اگر 8 میلیارد پرداخت نشود ، خداحافظ آسیا
اگر استقلال تا فردا بدهی های لیست شده اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا را پرداخت نکند، از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود.

استقلال برای جلوگیری از ابطال مجوز حرفه ای اش و حذف از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید تا فردا یکشنبه 13 مهر، بدهی 8 میلیاردی به طلبکارانش را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز 5 مهر ماه به استقلال اولتیماتوم داده بود تا طلب شاکیانی که رسید شکایت آن ها در این کنفدراسیون ثبت شده را پرداخت کند اما چون استقلال در آن روز ها درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود، با پادرمیانی فدراسیون، فرصت 7 روزه ای را از AFC برای پرداخت مطالبات گرفت. فدراسیون فوتبال ایران به AFC نامه زد و بیان کرد این قضیه را پیگیری می کند و تا دوشنبه صبح به وقت مالزی یعنی 14 مهر ماه تاییدیه پرداخت این مطالبات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کند. با توجه به اختلاف ساعت ایران و مالزی، فدراسیون تنها در صورتی می تواند صبح روز دوشنبه به وقت مالزی، نامه تایید تسویه حساب بدهی های استقلال را به دست کنفدراسیون برساند که استقلالی ها تا پایان وقت اداری فردا، هشت میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کنند.

فدراسیون هفته قبل به نجات استقلال آمد و در نامه ای به کنفدراسیون ادعا کرد از روز هشتم مهر ماه، بررسی تسویه بدهی های استقلال به طلبکارانش را مطابق لیست ارائه شده از سوی کنفدراسیون، آغاز می کند و دوشنبه آینده (یعنی 14 مهر) صورت تمام پرداخت ها را برای آنها می فرستد. بنابراین استقلال باید تا فردا این پول را به حساب فدراسیون واریز کند تا فدراسیون هم تاییدیه پرداخت را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و این بار دیگر راهی برای عقب انداختن این کار وجود ندارد و به نوعی فدراسیون هم شریک جرم استقلال می شود.

بدهی های استقلال چیزی حدود 8 میلیارد است و اگر این مبلغ تا پایان وقت اداری فردا پرداخت نشود، مجوز حرفه ای آبی پوشان باطل و از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شوند.

برچسب‌ها: استقلال بدهی اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 4

284 Juventusfc1399/07/13

* تاج کبیر * (ح): شاهنشاه کاره ای نبود فقط مالک تیم بود. بعد از منصور و ناصر تیم بزرگتر نداشت و به این روز افتادیم

13 مهر (12:12)


استقلسلونا: ما یتیم شد منصور خان رفت قبل تر از اون شاهنشاه و انداختن بیرون

13 مهر (10:43)


13 مهر (10:13)


ارتش آبی آسیا: تف به قبر مسعود لنگانی فر

13 مهر (09:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi