خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

الریان 0 - استقلال 5

الریان 0 - استقلال 5
آبی‌ها با نمایشی بی‌نظیر توانستند الریان را در قطر با 5 گل شکست دهند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ایران پس از هفته‌های عجیبی که بخاطر تغییرات کادر فنی و مسائل مدیریتی سپری کرده بود، روز شنبه گذشته در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار و نمایشی برتر موفق شد تیم الکویت کویت را شکست دهد و شروع پُرقدرتی در این رقابت‌ها داشته باشد، اما آبی‌ها برای رسیدن به مرحله گروهی اکنون در دوحه باید از سد تیم الریان قطر عبور کنند و آبی‌ها امیدوار هستند با شکست حریف پُرمهره خود به این مهم دست یابند.

شرح گل
الریان صفر - استقلال 1 (دقیقه 8: شیخ دیاباته): خطایی که مسعود ریگی پشت محوطه الریان گرفته بود را وریا غفوری با شوت تماشایی از بین دیوار دفاعی بازیکنان قطری عبور داد و به تیرک عمودی دروازه زد تا در ریباند شیخ دیاباته صاحب توپ شود و با شوت محکم گل اول استقلال را به ثمر رساند.

الریان صفر - استقلال 2 (دقیقه 40: مهدی قائدی): توپ‌گیری عالی علی کریمی در میانه زمین، توپ را به مهدی قائدی رساند و او نیز بعد از پیشتازی تا زمین الریان به شیخ دیاباته پاس داد که او نیز با یک پاس چیپ استثنایی توپ را مجددا به قائدی رساند تا او با ضربه سر چشم‌نواز گل دوم را بزند.

الریان صفر - استقلال 3 (دقیقه 47: مهدی قائدی): هرویه میلیچ از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که ارسال او را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به مهدی قائدی برسد و این بازیکن با شوت سرضرب و فنی برای سومین بار دروازه الریان را باز کند.

الریان صفر - استقلال 4 (دقیقه 84: امیرارسلان مطهری): وریا غفوری بعد از یک- دو با علی کریمی نفوذ سریعی از جناح چپ زمین انجام داد که سانتر زمینی او را ارسلان مطهری پس از مهار توپ و شوت زمینی زد تا با دفع ناقص فهد یونس توپ تبدیل به گل شود.

الریان صفر - استقلال 5 (دقیقه 1+90: امیرارسلان مطهری): پرتاب اوت وریا غفوری با عبور از زیر پای مرتضی تبریزی به آرش رضاوند رسید تا او با پاس در عمق ارسلان مطهری را در موقعیت خوبی قرار دهد و او با ضربه بغل پا گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه
استقلال با وجود اینکه بدترین شرایط را برای سفر به محل دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان در دبی امارات و دوحه قطر داشت، اما با این وجود توانست در هر دو مسابقه فوق‌العاده ظاهر شود و مجموعا 8 گل برابر الکویت کویت و الریان قطر بزند و هیچ گلی دریافت نکند. شاگردان مجیدی با پشت سر گذاشتن این بازی‌ها در فاصله تنها 4 روز و سفرهای خسته کننده‌ای که داشتند، حالا با انگیزه و روحیه بالایی می‌توانند آماده شروع مجدد لیگ برتر باشند.

برچسب‌ها: استقلال اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 1

165 .عقاب تشنه.1398/11/08

شهبازان آبی: هر چی واسه این برد تو این وضعیت بگیم کمه:) دمشون گرم

9 بهمن (00:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi