خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

سود جدید لیورپول از بارسا به خاطر کوتینیو

سود جدید لیورپول از بارسا به خاطر کوتینیو
انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسا برای باشگاه انگلیسی چیزی جز سود و منفعت به همراه نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو ژانویه 2018 بود که از لیورپول به بارسلونا پیوست. او رسما تقاضای جدایی داده بود و حتی در تمرینات لیورپول هم شرکت نکرد تا در نهایت مجوز جدایی او با 120 + 40 میلیون یورو بندهای متغیر صادر شود. ستاره برزیلی تنها یک سال و نیم برای بارسا بازی کرد و تابستان 2019 به بایرن قرض داده شد و اخیرا با همین باشگاه توانست فاتح لیگ قهرمانان نیز شود.

لیورپول رقمی از این بندهای متغیر را از بارسا دریافت کرده و گفته می شود حتی پس از قهرمانی کوتینیو با بایرن در لیگ قهرمانان، بارسا 5 میلیون یورو نیز به لیورپول پرداخت کرده است چرا که یکی از این بندها به قهرمان شدن کوتینیو در لیگ قهرمانان مربوط بود.

کوتینیو پس از اتمام قراردادش با بایرن به بارسا بازگشت و مورد توجه رونالد کومان نیز قرار گرفته و در ایده های این مرد هلندی جایگاه ثابتی دارد تا شرایط نسبت به گذشته در بارسا برایش کاملا عوض شود.

طبق ادعای میرر بارسا باید به زودی 5 میلیون یوروی دیگر نیز به لیورپول پرداخت کند.

در واقع کوتینیو پس از انجام 14 بازی دیگر برای بارسا تعداد بازی هایش به حدنصاب لازم برای فعال شدن بندی دیگر از قراردادش خواهد رسید و 5 میلیون یوروی دیگر نیز به باشگاه انگلیسی پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها: فلیپه کوتینیو لیورپول بارسلونا بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

170 Argentina،1399/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi