خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

بارسلونا باید به لیورپول پول بدهد!

بارسلونا باید به لیورپول پول بدهد!
سوشیانت نیوز- براساس گزارش نشریه میرِر، در صورتی که دست باواریایی‌ها به جام لیگ قهرمانان برسد، باشگاه بارسلونا باید مبلغ ۵ میلیون یورو بابت بندی که در قرارداد کوتینیو ذکر شده است، به لیورپول پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، بایرن مونیخ پس از تحقیر بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، راهی نیمه نهایی شد.

آلمانی‌ها با پیروزی پرگل و تحقیرآمیز هشت بر دو، مثل گردآب به جان آبی اناری های بی جان افتاده و مقتدرانه راهی نیمه نهایی فینال هشت در لیسبون پرتغال شدند.

این بدترین شکست بارسلونا از سال ۱۹۴۳ تاکنون محسوب می‌شود؛ شکستی که در پی آن «جرارد پیکه» اذعان کرد که کاتالان‌ها به ته خط رسیده‌اند. البته پیکه چندان هم بیراه نگفته است.

«فیلیپه کوتینیو» بازیکنی که به طور قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته است، دیشب برابر باشگاه اصلی خود، دبل کرد؛ مرد برزیلی اگرچه بابت گل‌های خود خوشحالی نکرد اما دیگر کار از کار گذشته و قلب کاتالونیا شکسته بود.

اما این پایان کابوس بارسا نیست؛ در واقع اگر بایرن در ادامه راه قهرمان لیگ قهرمانان شود، تحقیر کاتالان‌ها دوچندان خواهد شد.

آبی اناری‌ها در سال ۲۰۱۸ با پرداخت رقم هنگفت ۱۴۲ میلیون پوند و چند بند و ماده مرتبط با پاداش و افزونه‌ها و…، مرد برزیلی را از آنفیلد به نیوکمپ کشاندند.

در یکی از بندهای قرارداد مذکور مقرر شده است که در صورتی که کوتینیو در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ یا ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ فاتح لیگ قهرمانان شود، بارسلونا باید پنج میلیون یورو به لیورپول بپردازد.

چقدر تحقیرآمیز؛ بالانشینان در نیوکمپ بی شک خیس عرق خواهند شد چون به هیچ وجه به نظر نمی‌رسد که کسی بتواند تیم تحت هدایت «هنسی فلیک» را متوقف کند.

برچسب‌ها: سوشیانت نیوز لیورپول بارسلونا بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 سوپارسا1399/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi