خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

لژیونر فوتبال ایران علیه ویلموتس

لژیونر فوتبال ایران علیه ویلموتس
علی قلی زاده هافبک تیم فوتبال شارلوای بلژیک در جدیدترین صحبت های خود در مورد حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در مورد ویلموتس حرفی ندارم. فقط می توانم بگویم او در ایران هیچ دوستی ندارد. کسی را نمی توانید پیدا کنید که حرف خوبی درباره او بزند. از نظر مساله مالی اختلافاتی بین او و فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمد اما واقعیت این است که او نتایج خوبی نگرفت. با مربیگری او ما دوبازی مهم مقابل بحرین و عراق را از دست دادیم. من هرگز ادعا و شکایتی نداشتم و حضور در تیم ملی کشورم برایم افتخار است. من در شروع کار ویلموتس نبودم اما وقتی یک مربی برنده نمی شود این سوال به وجود می آید که آیا او انتخاب های درستی داشته است؟ در مورد ویلموتس و در دو مسابقه ای که تیم ملی نیاز مبرمی به برد داشت این برایم تعجب آور بود که کاوه رضایی فقط یک دقیقه بازی کرد و من اصلا بازی نکردم. در حالی که فکر می کنم اگرما بازی می کردیم شاید می توانستیم به تیم کمک کنیم.

برچسب‌ها: ویلموتس ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 ΛŔŦƐmĪs1399/07/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi