خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

عکسهایی که فوتبال ایران را فریب داد!

عکسهایی که فوتبال ایران را فریب داد!
انتشار تصاویر مارک ویلموتس با ستاره‌های بزرگ تیم ملی بلژیک و عنوان نادرست اما پرطمطراق نسل جدید فوتبال بلژیک مدیران فوتبال ایران را فریب داد.

به گزارش "ورزش سه"، از هنگام به صدا درآمدن سوت پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن تا روزی که سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد، درواقع بخش اعظمی از جامعه فوتبال در انتظار انتخابی بود که حتی نسبت به کارلوس کی‌روش گزینه جذاب‌تر، جوان‌تر و صاحبنام‌تری باشد و در همین اثنا نام مارک ویلموتس از قوطی فدراسیون فوتبال بیرون آمد.

مربی‌ای که یک شخصیت بین‌المللی محسوب میشد و همچنین در تمام سال‌هایی که چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان مربی سپری کرده بود توانسته بود جایگاه نسبتاً مناسبی را برای خودش در فوتبال اروپا، بالأخص دو کشور آلمان و بلژیک دست‌وپا کند. در روزهای اول ایراد چندانی هم از این انتخاب به فدراسیون فوتبال وارد نبود، خصوصاً اینکه حالا انتخاب کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی بلژیک از جهاتی قابل قبول به نظر می رسید اگرچه آنها پیچش مو را ندیده بودند. اگر به آن برهه از زمان برگردیم خاطرمان می‌آید یکی از آن دلایلی که خودمان را با آن امیدوارمی کردیم و به‌نوعی دلداری می‌دادیم، حضور ویلموتس در نقش سرمربی نسلی بود که تابه‌حال در تاریخ فوتبال بلژیک به‌مانند آن ظهور نکرده بود. نسلی که هرکدام از بازیکنانش نقشی تعیین‌کننده در بهترین باشگاه‌های فوتبال انگلیس را ایفا می‌کردند. ، فوتبالی که تا پیش‌ازاین تنها به چند اسم مثل "یان کولمانز"،"اریک گرتس، "میشل پرودوم، "انزو شیفو"، بسنده می‌شد اما حالا یک دوجین ستاره فوتبالی در خودش می‌بیند .

کافی است به این نام‌ها توجه کنید تا متوجه قدرت این نسل از فوتبال بلژیک شوید: تیبو کورتوا،سیمون مینیوله، وینسنت کمپانی، یان فرتونخن، توبی آلدروید، ادن آزارد، کوین دبروین، موسی دمبله، کوین میرالش، ویتسل، لوکاکو، و چندین نام دیگر که بعد از 16 سال بازی از رده نوجوانان تا جوانان و المپیک در کنار هم حالا در جام جهانی 2014 هدایتشان به ویلموتس سپرده می‌شد و او نیز بااین‌همه ستاره در مرحله یک‌چهارم نهایی با یک گل مقابل آرژانتین مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف شدند. اما بااین‌حال او در سمت خودش ابقا شد، تا در جام ملت‌های اروپا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ولزی که برای نخستین بار در رقابت‌های یورو حضور پیداکرده بود، با نتیجه ۳ بر یک شکست بخورد و پس از آن بود که ویلموتس از تیم ملی بلژیک اخراج شد.

برچسب‌ها: ویلموتس بلژیک ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

157 Ac Milan :)1399/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi