خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ضرر مالی ایگواین به یوونتوس: 18 میلیون یورو

ضرر مالی ایگواین به یوونتوس: 18 میلیون یورو
ضرر مالی ایگواین به یوونتوس: 18 میلیون یورو
مارکا مدعی است گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس به خاطر فسخ قراردادش با این باشگاه مبلغ 18.3 میلیون یورو غرامت دریافت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس بر سر فسخ قراردادش با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی راهی آمریکا می‌شود تا به تیم انتر میامی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام قرار دارد بپیوندد. ایگواین از اینتر میامی به ازای هر فصل 7.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد.

اما ایگواین برای راضی شدن به فسخ قراردادش با یوونتوس از این تیم 18.3 میلیون یورو غرامت می‌گیرد. باشگاه یوونتوس پیشتر در بیانیه ای اعلام کرد: " باشگاه یوونتوس و گونزالو ایگواین با توافق دو طرفه تصمیم به فسخ قراردادشان گرفتند. این تصمیم باعث می‌شود ضرری معادل 18.3 میلیون یورو در سال مالی 2019-2020 به باشگاه وارد شود". مارکا می‌گوید این مبلغ به عنوان غرامت فسخ قرارداد مستقیماً به ایگواین پرداخت خواهد شد.

روزنامه اسپانیایی می‌گوید این خبر از نظر مالی برای یوونتوس خبر بدی است چرا که مجموع ضررهای مالی این باشگاه در سال مالی رو به پایان را به عدد هشتاد میلیون یورو خواهد رساند. باید دید یووه برای جبران این ضرر در سال دشوار اپیدمی کرونا چه تمهیداتی خواهد اندیشید.

برچسب‌ها: ایگواین یوونتوس ضرر مالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

142 اطلاعیه1399/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi