خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تایید شد؛ ایگواین از یوونتوس جدا می‌شود

تایید شد؛ ایگواین از یوونتوس جدا می‌شود
تایید شد؛ ایگواین از یوونتوس جدا می‌شود
ایجنت گونزالو ایگواین تایید کرد این ستاره آرژانتین باشگاه یوونتوس را ترک خواهد کرد و در ایتالیا فوتبال بازی نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس ایگواین، برادر و ایجنت گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس تایید کرد که او از یوونتوس جدا خواهد شد و فوتبالش را در کشوری به غیر از ایتالیا دنبال خواهد کرد.

به این ترتیب ایگواین که در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا سه بار فاتح اسکودتو و سه بار فاتح جام حذفی این کشور شده از ایتالیا خواهد رفت. پیرلو سرمربی جدید یوونتوس اخیراً به ایگواین گفته بود که جایگاهی در برنامه آتی او ندارد.

ایجنت و برادر ایگواین در این باره به توتواسپورت گفت: " ما از صراحت و صداقت پیرلو متشکریم. او به گونزالو گفت که درباره اش چه فکر می‌کند. در دنیای فوتبال همیشه از این اتفاق ها نمی افتد و این موضوع مهمی است".

نیکلاس ایگواین در ادامه گفت: " ما درباره مهاجمی صحبت می‌کنیم که در سالهای اخیر 350 گل به ثمر رسانده. یک فوتبالیست برای زدن این تعداد گل 10 سال زمان لازم دارد ولی ما این مسائل را سریع فراموش می‌کنیم. ما البته در فوتبال هستیم و می‌دانیم که چنین اتفاق‌هایی همیشه ممکن است".

ایجنت ایگواین گفت این بازیکن سابق ریورپلاته بر خلاف بعضی شایعات هرگز به بوکاجونیورز ملحق نخواهد شد. او در این باره گفت: " از فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چین و آمریکا پیشنهادهایی آمده. پیشنهادهای خیلی زیادی داریم ولی هیچکدام از آنها فعلاً ما را هیجان زده نکرده. ما اینها را بررسی می‌کنیم ولی دو چیز قعطی است: یکی اینکه گونزالو در ایتالیا بازی نخواهد کرد و از این مهمتر، او هرگز برای بوکاجونیورز بازی نمی کند. او در ریور بزرگ شده و هرگز به تیم رقیب نخواهد پیوست".

برچسب‌ها: ایجنت ایگواین یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

111 اطلاعیه1399/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi