خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ریورپلاته مقصد احتمالی مهاجم آرژانتینی یووه

ریورپلاته مقصد احتمالی مهاجم آرژانتینی یووه
ریورپلاته مقصد احتمالی مهاجم آرژانتینی یووه
این احتمال وجود دارد که باشگاه آرژانتینی ریورپلاته برای جذب گونسالو اگواین از یوونتوس اقدام کند. به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی یوونتوس یعنی گونسالو ایگواین آخرین روزهای خود در یوونتوس نزدیک می‌شود. این بازیکن که اخیراً به دلیل خروج از ایتالیا با حواشی بسیار زیادی روبرو شده بود حالا در آستانه جدایی از بیانکونری قرار گرفته است.

مهاجم آرژانتینی تنها تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که یووه هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن داشته باشد؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با جدایی این بازیکن مطرح شود.

حالا در همین رابطه توتو اسپورت مدعی شده باشگاه آرژانتینی ریورپلات به جذب بگن گونسالو ایگواین علاقه نشان داده است. از طرف دیگر گفته می‌شود که یووه علاقه زیادی به جذب پدیده جوان ریورپلاته یعنی خورخه کاراسکال داشته باشد؛ موضوعی که می‌تواند در راه جذب ایگواین به باشگاه آرژانتینی کمک کند.

برچسب‌ها: یووه ایگواین ریورپلاته آرژانتینی یوونتوس ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

147 اطلاعیه1399/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi