خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

رونالدو: 100 گل کافی نیست؛ نیازی به اثبات خودم ندارم

رونالدو: 100 گل کافی نیست؛ نیازی به اثبات خودم ندارم
کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی بعد از آنکه دیشب در جریان پیروزی 2-0 پرتغال مقابل سوئد در لیگ ملتهای یوفا هر دو گل تیمش را زد تا رکورد گلهای ملی‌اش از 100 گل زده عبور کرده و به 101 گل برسد در پایان بازی گفت چیزی برای ثابت کردن ندارد ولی 100 گل ملی هم برایش کافی نیست و به دنبال افزایش این رکورد خواهد بود.
رونالدو حالا به آستانه رکورد علی دایی ستاره فوتبال کشورمان با 109 گل ملی رسیده و قصد دارد با عبور از رکورد او نامش را به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال دنیا تثبیت کند.
رونالدو بعد از بازی دیشب و عبور از رکورد 100 گل ملی در اینستاگرام خود نوشت: " از اینکه امشب این گلهای تاریخی را برای تیم ملی کشورمان زدم احساس غرور می کنم. وقتی به من گفتند که می توانم به رکورد 100 گل برسم گفتم این کافی نیست... 101 گل برای پرتغال".
رونالدو همچنین بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: " آنچه من در دوران فوتبالی ام انجام داده ام مشخص است. من دیگر نیازی ندارم چیزی را ثابت کنم و هر وقت هم که لازم باشد در زمین نشان خواهم داد. از اینکه رکورد 100 گل را رد کرده ام خیلی خوشحالم. اول به این خاطر که تیم پیروز شد و این هدف ما بود. بعد هم به خاطر عبور از رکورد 100 گل و رسیدن به 101 گل ملی".

برچسب‌ها: رونالدو پرتغال علی دایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 Sopel30t (ح)1399/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi