خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

دلایل کنار کشیدن رئال از رقابت بر سر ستاره هلندی

دلایل کنار کشیدن رئال از رقابت بر سر ستاره هلندی
از چندین ماه پیش شایعات درباره پیوستن دنی فن دبیک پدیده جوان آژاکس آمستردام به رئال مادرید در رسانه‌ها مطرح بود و این اواخر به نظر می‌رسید که دبیک صد در صد راهی برنابئو خواهد شد. ولی در نهایت ستاره هلندی سر از منچستریونایتد در آورد. اما علت اینکه رئال مادرید در نهایت از خرید دبیک صرفنظر کرد چیست؟
ظهور ستاره جوانی به نام فده والورده یکی از دلایلی بود که باعث شد رئال در نهایت خرید دبیک را چندان ضروری نبیند. زیدان شیفته والورده اروگوئه ای شده که شباهتهای زیادی به سبک بازی دبیک دارد. والورده برای رئال در حکم یک خرید جدید است.
ظهور و درخشش مارتین اودگارد در رئال سوسیداد در جریان فصلی که گذشت هم رئال را به این نتیجه رساند که لازم نیست برای خرید دبیک هزینه کند. اودگارد نروژی فصل گذشته دوران قرضی اش در سوسیداد را چنان با درخشش به پایان برد که به برنابئو برگردانده شد و حالا یکی از مهره‌های مهم مد نظر زیدان است.
بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا هم عامل مهمی بوده که باعث شده رئال نتواند امسال تابستان برای خرید چند بازیکن مد نظرش اقدام کند. لوس بلانکوس این روزها در ریاضت اقتصادی به سر می‌برد و حالا که از بازیکنانش خواسته با کاهش دستمزدهایشان موافقت کنند نمی‌خواهد با ولخرجی در بازار آنها را عصبانی کند.

برچسب‌ها: دنی فن دبیک آژاکس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

97 داروغه جهنم1399/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi