خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,673

خبر بد تونی کروس به ستاره بایرن مونیخ!

خبر بد تونی کروس به ستاره بایرن مونیخ!
تونی کروس، ستاره رئال مادرید به دفاع از تصمیم یوواخیم لوو در مورد توماس مولر پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان توماس مولر در مسیر فتح سه گانه توسط بایرن مونیخ باعث شد بسیاری خواهان بازگشت این بازیکن به اردوی مانشافت شوند. اما تونی کروس، هافبک ژرمن ها مدعی شد هدف یوواخیم لوو تغییر نسل بوده و او در واقع به آینده تیم ملی آلمان فکر کرده است.

تونی کروس گفت: "توماس مولر یک فصل فوق العاده را سپری کرد، اما تصمیم سرمربی فقط معطوف به فرم امروز او نیست، بلکه پروژه ای برای چند سال آینده در نظر گرفته شده است. یوواخیم لوو می خواهد به بازیکنانی مانند سرژ گناربری، لروی سانه، کای هاورتز و تیمو ورنر فضا برای پیشرفت بدهد.

به همین دلیل احساسم به من می گوید که یوواخیم لوو تصمیم خود را عوض نمی کند. مسیر جدید به خوبی شروع شده و بازیکنانی مانند سرژ گناربری یا لروی سانه جای خالی بازیکنان گذشته را به خوبی پر کرده و در پست های خود رشد کرده اند. اگر دوباره به عقب بازگردید، چه اتفاقی رخ می دهد؟

اینکه برخی می گویند توماس مولر باید دوباره به ترکیب تیم ملی آلمان دعوت شد یک واکنش طبیعی است. اما یوواخیم لوو این تصمیم را واضح اعلام کرد. اگر یوواخیم لوو سه قهرمان جهان را کنار گذاشت دلیلش این نبود که آنها بازیکنان بدی بودند، اما او می خواست راهی جدید را آغاز کرده و به بازیکنان جوان اعتماد کند."

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال آلمان مولر تونی کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

190 هَــــمدآن1399/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi