خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

براهیم دیاز: “ابراهیموویچ اسطوره میلان است. مالدینی؟ یک پدید

براهیم دیاز: “ابراهیموویچ اسطوره میلان است. مالدینی؟ یک پدید
مراسم معارفه و کنفرانس مطبوعاتی دیاز امروز در مرکز ورزشی میلانلو برگزار شد، جایی که او به موضوعات مختلفی پاسخ داد که می توانید در اینجا مشاهده کنید.

بعد از کنفرانس مطبوعاتی، این مهاجم 21 ساله مصاحبه ای کوتاه با اسکای اسپورت (به نقل از milannews.it) انجام داد که در زیر مشاهده می کنید.

“ابراهیموویچ؟ او شخصیت قدرتمندی دارد و بازیکن بزرگی است. او به لطف تجربه ای که دارد و همه ی آنچه که بدست آورده به کل تیم کمک می کند. او عالی است و می توانیم بگوییم او یک اسطوره در میلان است و من اتاق رختکن را با صحبت کردن با او سهیم می شود که تجربه بسیار مفیدی خواهد بود”

“مالدینی یک پدیده است. او یک پدیده در داخل زمین بود و امروز ثابت کرد که در خارج زمین هم این چنین می باشد. او اسطوره ای از این باشگاه است، اسطوره ای از فوتبال دنیا“

در پایان دیاز از نگرش و اهدافی که میلان باید داشته باشد گفت: ” میلان یک باشگاه بزرگ است و باید به مانند یک باشگاه بزرگ فکر کند. هدف همیشه باید بالاترین باشد. بردن عناوین. البته ما نیاز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داریم اما هدف ما همچنان پیروزی است”

دیاز مدتی است که در میلانلو تمرین می کند و به آرامی با فضای روسونری آشنا می شود. او در دو دیدار دوستانه اخیر میلان برابر مونزا و ویچنزا حضور داشت که موفق شد در دیدار اخیرش یک گل و یک پاس گل به ثبت برساند.

برچسب‌ها: ابراهیموویچ دیاز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

194 ✞ Darian Wolf ✞ (ح)1399/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi