خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

100 درصد می خواهم در رئال بمانم

100 درصد می خواهم در رئال بمانم
رئال در ادامه روند بد و ضعیف خود در بازی های خارج از خانه، در زمین سوسیداد شکست خورد تا یازدهمین شکست فصل خود را تجربه کرده باشد.
در این بازی ابتدا براهیم دیاز دقیقه سوم، رئال را با یک گل انفرادی تماشایی پیش انداخت؛ ولی در ادامه، گل تساوی را دریافت کرد و با اخراج وایه خو، نیمه دوم را ده نفره به کار ادامه داد.

براهیم که شایعاتی مبنی بر انتقال قرضی او به گوش می رسد، در پایان بازی گفت:« در رئال بسیار خوشحالم و می خواهم 100 درصد فصل بعد نیز بمانم. هدفم این است که سال ها با پیراهن رئال بدرخشم.»

براهیم در مورد کار با زیدان گفت:« مدت کمی است زیر نظر زیدان کار می کنم؛ ولی در همین مدت نیز چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. من هر روز سخت تمرین می کنم تا رضایت مربیم را جلب کنم. خوشبختانه زیدان همیشه از من حمایت کرده است.»

براهیم در پایان گفت:« روز بازی با ویارئال، از سوی هواداران تشویق شدم که برای من یک افتخار بود. رئال بهترین هواداران دنیا را دارد. می دانم که در رئال، گلزنی و پاس گل دادن، بیشترین ارزش را دارد و می خواهم برای رئال چنین بازیکنی باشم. اینجا متوقع ترین هواداران دنیا حضور دارند و باید آنها را راضی نگاه داشت.»

برچسب‌ها: رئال مادرید دیاز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Pourat Fc1398/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi