خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

اوبامیانگ نه، کومان فقط مهاجم هلندی را می خواهد

اوبامیانگ نه، کومان فقط مهاجم هلندی را می خواهد
اسکای مدعی شد باشگاه بارسلونا با ممفیس دیپای به توافقات شخصی دست یافته است.
جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد و گفته می‌شود که این مهاجم اروگوئه‌ای به زودی راهی یکی از دو تیم یوونتوس و اتلتیکو مادرید خواهد شد؛ موضوعی که باعث شده بلوگرانا به دنبال جذب جانشینی برای لوئیس سوارز در خط حمله خود باشد.
در هفته‌های گذشته از نامهای زیادی برای تقویت فاز هجومی تیم رونالد کومان نام برده شده است اما اینطور به نظر می آید که هموطن سرمربی جدید بارسا یعنی ممفیس دیپای گزینه اصلی محسوب می شود. در واقع کومان، مهاجم هلندی باشگاه لیون را بهترین گزینه برای جانشینی احتمالی لوئیس سوارز تلقی می‌کند و از سران بلوگرانا درخواست کرده هر طور که شده این بازیکن را به خدمت بگیرند.
در این بین شایعات زیادی درباره توافق یا عدم توافق بارسا برای جذب دیپای به گوش رسیده است اما حالا اسکای اسپورتس ادعا می کند که باشگاه بارسلونا با خود مهاجم هلندی به توافق کامل دست یافته اما در عین حال هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به لیون ارائه نداده است؛ موضوعی که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.
این منبع از طرف دیگر می‌گوید که سران بارسا جذب پیر امریک اوبامیانگ را هم به کومان پیشنهاد داده اند اما مرد هلندی با آن مخالفت کرده چرا که او فقط ممفیس دیپای را می خواهد.

برچسب‌ها: ممفیس دیپای اوبامیانگ هلند بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

177 هلنـد1399/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi