خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو
سرمربی سابق بارسا و تیم ملی هلند معتقد است ممفیس دیپای را نباید با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.
در روزهای اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال ممفیس دیپای از لیون به بارسا به گوش می رسد. دیپای درخواست فوری رونالد کومان از سران بارسلوناست و او معتقد است برای جانشینی لوئیس سوارز، کسی بهتر از دیپای نخواهد بود.
قرارداد این ستاره هلندی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت مدت ها به دور از میادین بود، تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و هنوز تمایلی برای تمدید از خود نشان نداده است. دیپای سه روز پیش تایید کرد که از باشگاه بارسلونا پیشنهاد دارد و اینکه در این مورد با لیون صحبت خواهد کرد.
واکنش رئیس باشگاه لیون در قبال این اخبار و شایعات اما تند بود و او صراحتا در توئیتر خود اعلام کرد که برای دیپای با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهد شد.
دیپای سال 2015 با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از آیندهوون راهی منچستریونایتد شد ولی در 53 بازی تنها هفت گل به ثمر رساند. او سال 2017 به لیون منتقل شد و در 139 بازی توانسته 57 گل بزند و 43 پاس گل بدهد تا اکنون مورد توجه بارسلونا قرار بگیرد.
لوئیس فن خال در مورد دیپای به توتو مرکاتو وب گفت:« دیپای بازیکنی با سبک بازی جذاب است به خصوص وقتی در زمین آزادی عمل داشته باشد اما باید توجه داشت که اولین فصل حضور در هر تیمی از لحاظ وفق پیدا کردن با سبک بازی و نیز یک فلسفه و فرهنگ جدید، سخت است. کافی است به عملکرد فرانکی دی یونگ در بارسا یا ماتایس دی لیخت در یوونتوس نگاه کنید.
از نظر من دیپای بازیکن خوب و باکیفیتی است ولی او نه لیونل مسی است و نه کریستیانو رونالدو. دیپای را با این دو نباید مقایسه کرد.»
فن خال در مورد رونالد کومان سرمربی جدید بارسا گفت:« رونالد مربی خوبی است و بازیکن سابق بارسا هم بوده که می تواند فاکتور خیلی مهمی باشد. این به او اعتبار بیشتری هم می دهد. کار او در بارسا سخت است چون وضعیت آینده مسی نامشخص است و او با سران باشگاه مشکلاتی جدی دارد. این کار را برای هر مربی ای سخت می کند.»

برچسب‌ها: فن خال کومان لیون بارسلونا هلند ممفیس دیپای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

172 رئال مـادریـد1399/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi