خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

قول سفارت به استقلالی‌ها؛ ویزاها امروز می‌رسد

قول سفارت به استقلالی‌ها؛ ویزاها امروز می‌رسد
قول سفارت به استقلالی‌ها؛ ویزاها امروز می‌رسد
سفارت قطر در ایران به استقلالی‌ها قول داده که تا عصر امروز ویزای اعضای جامانده این تیم برسد.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال در حالی روز گذشته عازم کشور قطر شدند که ویزای این کشور برای سرپرست و برخی اعضای کادرفنی، بازیکنان و تیم رسانه‌ای باشگاه صادر نشد و این مساله ناراحتی آبی ها را در پی داشت.

از این رو تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال از سفر به قطر جا ماندند و مسئولان باشگاه پیگیر آن هستند تا روادید این افراد صادر شود. در این خصوص مسئولان استقلال حتی به طور رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اعتراض خود را انجام دادند و خواهان همکاری قطری‌ها شدند.

از سوی دیگر سفارت قطر در ایران امروز صبح به استقلالی ها قول داده تا روادید افرادی که نتوانستند به قطر سفر کنند، تا عصر امروز به دست آنها برسد. مسئولان قطری به مدیران استقلال اعلام کردند که افراد جامانده اگر وارد فرودگاه دوحه شوند، مشکلی برای ورود به این کشور نخواهند داشت اما مسئولان فرودگاه امام خمینی تهران مجوز پرواز را به اعضای جامانده آبی ها نمی‌دهند.

به همین خاطر استقلالی ها منتظرند تا عصر امروز طبق قولی که دریافت کردند روادید اعضای باقیمانده بیاید که اگر این اتفاق بیفتد آنها با پرواز ساعت 23 امشب(جمعه) راهی قطر می‌شوند

برچسب‌ها: استقلال قطر ویزا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 اطلاعیه1399/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi